שטבון: לא אתן שתקציב הישיבות ייפגע

חבר הכנסת יוני שטבון דיבר בפני תלמידי ישיבות ההסדר ברמת גן ואשדוד ואמר כי הישיבות הן עמוד השדרה של המדינה היהודית. בדבריו בנוגע לדיוני התקציב, שיחלו בקרוב: "לא אתן שיפגעו בעולם התורה"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 01/10/14 13:06 ז בתשרי התשעה

שטבון: לא אתן שתקציב הישיבות ייפגע
דוברות שטבון, צילום: דוברות שטבון

חבר הכנסת יוני שטבון הגיע בימים האחרונים לישיבת ההסדר ברמת גן ואשדוד ומסר שיחות לבחורים. שטבון הדגיש כי "עולם הישיבות הוא המנוע הערכי של הציונות הדתית. אתם", אמר לתלמידים, "חוד החנית של העם היהודי הנושאים על כתפיכם מסורת של אלפי שנים. לימוד התורה הוא סוד הקיום של העם היהודי, וכך ראוי שיהיה".

בדבריו, התייחס שטבון לגל החקיקה המאתגר, לדבריו, את זהותה היהודית של מדינת ישראל והבהיר כי "בימים של ליקוי מאורות, האחריות המוסרית של לומדי התורה גדולה שבעתיים. עולם התורה הוא עמוד האש המנחה את הנבוכים בדרך". שטבון הדגיש כי "שיהיה ברור, עוצמת בית המדרש תקבע את העוצמה הציבורית שלנו. את היכולת שלנו כתנועה להגן על זהותה היהודית של ישראל".

ח"כ שטבון התייחס לתקציב המדינה, שדיוניו יחלו בקרוב, והבטיח כי "לא ארשה פגיעה תקציבית נוספת בעולם התורה. זה עניין של סדר עדיפויות, לי ברור שבית המדרש הוא עמוד השדרה של המדינה היהודית".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן