שטבון ומרזל תוקפים בחריפות: בנט זרק רימון לתוך הנגמ"ש

בתגובה לפוסט שהעלה בנט בו הוא רומז שיחד עלולה למסור שטחים, בשל תקדים של אלי ישי, תוקפים שטבון ומרזל בחריפות: "אין דבר יותר הזוי מזה"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 19/02/15 10:03 ל בשבט התשעה

שטבון ומרזל תוקפים בחריפות: בנט זרק רימון לתוך הנגמ"ש
פלאש 90, צילום: פלאש 90

יחד תפנה שטחים? אין דבר יותר הזוי מזה, אומר חבר הכנסת יוני שטבון לאחר שאתמול בלילה העלה נפתלי בנט פוסט בפייסבוק בו הוא רומז שמפלגת יחד עלולה למסור שטחים, מכיוון שאלי ישי תמך בהסכם חברון ב-1998.

"מה משותף לציפי, בוז׳י, לפיד, גלאון, נתניהו, ליברמן, אלי ישי, דרעי וכחלון?", כתב בנט אתמול. "כו-לם תמכו או תומכים במסירת שטחי ארץ ישראל לערבים. באוסלו, בהתנתקות, בהסכם חברון, קמפ דייויד או היום. רק הבית היהודי אומרת בקול ברור: לעולם לא נאפשר העברת סנטימטר מארץ ישראל לערבים. נקודה".

מס' 2 במפלגת יחד זועם בתגובה לדבריו של בנט. בפוסט שהעלה בפרופיל הפייסבוק שלו תקף שטבון בחריפות את בנט וכתב "מישהו (בנט) החליט לירות ממש בתוך הבית ולרמוז שיחד תתמוך בנתינת שטחים. אין דבר יותר הזוי מזה".

"יחד זו המפלגה היחידה בממשלה הבאה שתלחם בעד השכבות החלשות ובעד קצבאות הילדים. יחד זו המפלגה היחידה שתלחם מול חקיקה אנטי יהודית ובעד עולם התורה, בלי קומבינות ובלי דילים של 'אחים' חורגים. יחד זו המפלגה היחידה שהכריזה שתבקש להחיל ריבונות ישראלית על כל שטחי יהודה ושומרון. לא שטחי c, לא 'תכנית הרגעה'. זו פשוט ארץ אבותינו", הוסיף שטבון ותקף.

"אני בטוח שאלי ישי לא יצטרך לחכות ב 18 במרץ לטלפון מנתניהו כמו בדייט, אחרי, שבעזרת השם, נהיה מפלגה גדולה ומשפיעה. אצלנו זה יהיה בפגישה בבלפור בארבע עיניים, כמו שהיה תמיד", לעג שטבון לבנט כשהוא מתייחס לטענותיו של האחרון שאמר שהוא חיכה לטלפון מנתניהו בבחירות שעברו במשך יומיים.

גם ברוך מרזל, המועמד במקום הרביעי מטעם יחד (עוצמה יהודית) לא נשאר חייב. "מי שמתגורר בבית מזכוכית - לא זורק אבנים. בוקר טוב נפתלי בנט, נזכרת להתעורר תוך שאתה זורק רימון בתוך הנגמש ופוגע בסיכויי קואליציה ימנית?"

"רק רציתי להזכיר לך שבתקופתך הרסו עשרות בתים של יהודים. הרש"פ הרחיבה אחיזתה בירושלים. ישבת בממשלה ששחררה מאות מחבלים ומעל לכל אתה מקדם את תוכנית האוטונומיה שפירושה הפקרת שטחי ארצנו הקדושה, במילים אחרות ׳מדינה פלסטינית׳, כפי שאילת שקד הודתה בתוכנית של קיציס. דרך אגב, אלי ישי נלחם לצידינו בגוש קטיף, אותך נפתלי, משום מה, לא ראיתי שם. לא היית שם. אז לפני שאתה מטיף מוסר לאחרים - קשוט עצמך תחילה"