שטבון: הגיע הזמן להפסיק לרקוד ´טנגו´ עם יש עתיד

חבר הכנסת יוני שטבון מתייחס להצבעתו נגד חוק הגיוס בניגוד להחלטת הקואליציה. "בשנה האחרונה הפכה הכנסת למוקד שיח של ניגוח ופיצול החברה הישראלית מבית היוצר של ´יש עתיד´"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 13/03/14 12:16 יא באדר ב'

שטבון: הגיע הזמן להפסיק לרקוד ´טנגו´ עם יש עתיד
יחצ, צילום: יחצ

חבר הכנסת יוני שטבון התייחס היום לסיבה מדוע הצביע נגד חוק הגיוס בניגוד להחלטת הקואליציה והפנה אצבע מאשימה כלפי מפלגת 'יש עתיד'. "הגיע הזמן להפסיק לרקוד ' טנגו' עם יש עתיד. בשנה האחרונה, הפכה הכנסת למוקד שיח של ניגוח ופיצול החברה הישראלית - מבית היוצר של יש עתיד. חילונים מול חרדים, חרדים מול ציונות דתית, בידול מעמד הביניים מהשכבות החלשות, נאורים מול חשוכים.

"מדובר בגל חקיקה שמונע ממוטיבציה לא ברורה להשניא את הרבנים והרבנות על העם. דה לגיטימציה לישיבות ולומדי התורה, פירוק מבנה המשפחה הישראלית כדוגמת נישואין אזרחיים וחוק הפונדקאות", המשיך שטבון וכתב בדף הפייסבוק שלו.

"חוק הגיוס בפרטים הקטנים שלו הוא טוב. חברי הבית היהודי עשו הכל כדי לרכך את הכפייה על הציבור החרדי", כותב שטבון. "אי אפשר להתעלם עוד מהקונטקסט הכולל של החוק ומגל החקיקה המפצל והמבדל שיש עתיד דוחקת אליו את הקואליצה. "גל חקיקה אנטי יהודי, אנטי דתי שמבקש להפריד את הדת מהמדינה, משולב בשיח מתלהם, שלא תורם לאף צד. אני מאמין גדול בעם הנפלא שלנו. יש לנו תורה גדולה , ארץ יפה וטובה ומדינה שכולנו צריכים לקחת עליה אחריות".