שומרים שבת? מרצ תחרים אתכם

מסעדת ריבר ברעננה החליטה להתחיל לשמור שבת אך בסיעת מרצ המקומית הודיעו כי יפעלו להחרמת המסעדה בשל המהלך, הבעלים לכיפה: "לא יכולנו לקבל קמפיין פרסום טוב יותר"

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 30/01/16 21:03 כ בשבט התשעו

שומרים שבת? מרצ תחרים אתכם
ריבר רעננה, צילום: ריבר רעננה

"לא הבנתי מאיפה זה נפל עלינו, חזרתי מהתפילה במוצאי שבת ואשתי אמרה לי כל הפייסבוק ברעננה מדבר על המסעדה", מספר ל'כיפה' אייל מזרחי מבעלי מסעדת ריבר ברעננה שהודיעו בשבוע שעבר על סגירת המסעדה בשבת והפיכתה לכשרה בהכשר הרבנות המקומית.

מתברר שבמרצ רעננה לא אהבו את ההחלטה של בעלי המסעדה החדשים, בפוסט זועם קראה עדית דיאמנט חברת המועצה מטעם המפלגה להחרים את המסעדה, "מסעדת ריבר רעננה החל מסוף השבוע הזה הפכה כשרה וסגורה בששי שבת. ממה שהבנתי מדובר בבעלים חדשים שהנושא חשוב לו. בתור לקוחה וותיקה של המסעדה וכתוצאה מכך שמעט מאוד מסעדות ברעננה פתוחות בששי בערב ועוד פחות עושות משלוחים אני נפגעת אישית מהשינוי", כתבה דיאמנט בדף הרשמי של המפלגה בעיר.

"אני קוראת לכל מי שהנושא חשוב לו לעשות כמוני ולהעדיף ללכת גם באמצע השבוע למסעדות שפתוחות בשבת. חשוב שהציבור החופשי ברעננה יביע את דעתו ויתמוך בעסקים שפתוחים בשבת אם אנחנו רוצים שלמישהו יהיה אכפת מהצרכים שלנו", כתבה דיאמנט ועוררה סערה גדולה ברשת כשבפוסט המקורי מאות תגובות של אנשים שאומרים שיבואו דווקא למסעדה כדי לחזק את בעליה.

( צילום מסך)

"לא יכולנו לקבל קמפיין פרסומי יותר טוב, מעז יצא מתוק ואני יודע שעם ישראל יחזק אותנו", אומר מזרחי ומספר כי זו השבת השנייה שהמסעדה סגורה, "זה סיכון כלכלי מאד גדול, מדובר במתחם יוקרתי שרק השכירות בו עומדת על 90 אלף שקל והמחזור בשבת גדול מאד, אך לנו זה היה ברור מההתחלה שהעסק יהיה סגור בשבת ואנחנו יודעים שהקב"ה יהיה איתנו בגלל קידוש השם שנגרם מכל הסיפור הזה".

מזרחי מספר כי מדובר במסעדה אסייתית מושקעת מאד מבחינת התפריט ועיצוב המקום, "אנחנו השקענו רבות וחשוב היה לנו שיהיה ברעננה מסעדה כשרה איכותית. זאת המסעדה הכשרה היחידה במתחם ואנחנו יודעים שהכשרות ושמירת השבת רק תשתלם לנו".

(צילום: ריבר רעננה)