שולי מועלם נגד צמרת המשק הישראלי

אנשי עסקים ישראלים יגיעו לכנס הכלכלי בדאבוס ומוסרים, תחת הכותרת ´מודאגים´, לרה"מ: "אם רוצים כלכלה יציבה חייבים להגיע בדחיפות להסדר מדיני". ח"כ מועלם מצידה מוסרת עקיצה: "אל תשכחו את חליפת הסקי. אני דואגת"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 20/01/14 10:05 יט בשבט התשעד

שולי מועלם נגד צמרת המשק הישראלי
יחצ, צילום: יחצ

הבוקר פורסם בעיתון 'ידיעות אחרונות', תחת כותרת ענק: 'מודאגים' כי כ-100 אנשי עסקים ישראלים יגיעו בשבוע הבא לכנס הכלכלי השנתי בדאבוס ומוסרים לראש הממשלה: "הסכסוך פוגע בכיס של האזרחים. אם רוצים כלכלה יציבה וצמיחה חייבם להגיע להסדר עם הפלסטינים".

בין אנשי העסקים ניצבים בכירי המשק ביניהם יו"ר קבוצת שטראוס - עפרה שטראוס, איש העסקים רמי לוי, מנכ"ל גוגל ישראל - מאיר ברנד, מוריס קאהן, ממייסדי אמדוקס ויוסי ורדי, גורו הייטק ידוע.

חברת הכנסת שולי מועלם רפאלי מצדה תוקפת את אנשי העסקים ואומרת כי "לתלות את הנושא תהליך השלום בפגיעה בכיס של אזרחי מדינת ישראל היא מקוממת".

"אשליית השלום ופסטיבל החרם שבעזרתו מנסים להפחיד אותנו לא יפתרו את הבעיות של מיכל אמא חד הורית מפתח תקווה ולא של אביתר סטודנט למחשבים שסיים תואר שני ולא מוצא עבודה", אומרת ח"כ מועלם. "מעמד הביניים של מדינת ישראל קורס תחת הנטל ועל זה אנחנו לא שומעים את בכירי המשק".

"מודאגים נמאסתם", היא מחריפה את הטון. מחירי הדיור? יוקר המחיה? זקנים וניצולי השואה? מתי דאגתם לנושאים האלו שפוגעים באמת בכיס של האזרחים?", היא תוהה ומסיימת בעקיצה: "סעו לדאבוס ואל תשכחו את חליפת הסקי. אני דואגת".