שולי מועלם לעגה ללבני, הפמיניסטיות זועמות

מועלם כינתה בדף הפייסבוק שלה את האיחוד של לבני והרצוג כ´היפה והחנון´, הפמיניסטיות זועמות וטוענות שמדובר בשוביניזם, בזלזול ובהחפצה לא ראויה

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 11/12/14 09:03 יט בכסלו התשעה

שולי מועלם לעגה ללבני, הפמיניסטיות זועמות
פלאש 90, צילום: פלאש 90

סערה בעקבות פוסט של חברת הכנסת שולי מועלם. אתמול בערב (ד') בעקבות ההודעה על האחדות בין יו"ר 'התנועה' ציפי לבני ויו"ר 'העבודה' בוז'י הרצוג, פרסמה מועלם צילום מסך מהאירוע, וכינתה את האיחוד 'היפה והחנון' כלעג על רדידות המהלך. “אחרי שצפיתי בפרק פתיחת העונה של 'היפה והחנון', אני מבינה כמה חשוב שיהיה בית יהודי גדול מול כל השמאל", כתבה.

בעקבות דבריה, תקפו את מועלם בקבוצות פמיניסטיות, ובדף הפייסבוק שלה וכינו את דבריה שובניסטים, מזלזלים ומעודדים החפצה. “כח"כית שמנסה לעודד כניסה של עוד נשים לפוליטיקה, הייתי מצפה שלא תשמשי בביטוי שטחי ומרדד כמו "יפה" לגבי ח"כית אחרת. יש כל כך הרבה ביקורת לגיטימית ונכונה שאפשר להפנות כלפי לבני-הרצוג. את בחרת לדבר על זה שהיא אישה. כמתפקדת של הבית היהודי, אני מאוכזבת ופגועה", כתבה גולשת בשם בת-ציון.

גולשות נוספות כינו את הפוסט 'כאחרונת הטוקבקים'. גולשת בשם רחלי כתבה "ממש לא מכבד להתבטא כך כלפי אישה בצורה חיצונית ושובינסטית. מפליא שזה מגיע מאישה. גם אם לא נראת לך ההתנהלות . ציפי לבני הרבה מעבר ל"יפה"”.

“"נבחרת" ציבור צריכה להגיב באופן ענייני ולא כפי שהגבת. כנראה שהפחד מכשלון מתחיל לחלחל", כתבה גולשת בשם לאה, וגולש בשם מתן הוסיף וכתב כי "לא אוהב את הצמד ליבני והרצוג, ואני כן תומך נלהב של הבית היהודי .

ובכל זאת לא מתאים בכלל כל הכותרות שמכוונות לפגוע אישית במועמדים. לא יפה וחנון , ולא כל כינוי פוגעני אחר . במיוחד שהמפלגה היא מפלגה בעלת אופי דתי".

התמונה שותפה במספר קבוצות פמיניסטיות, וזכתה גם שם לתגובות זועמות: 'אהבת ישראל במיטבה', 'כמה נמוך'. “כל קלישאה אפשרית - השמאל לא יהודי, האשה ״יפה״, והגבר נעבאך ״חנון״... פוליטיקה כתוכנית ריאליטי", כתבה גולשת בשם קליה.

הפוסט המדובר:

[embed]https://www.facebook.com/Shuli.Mualem.Refaeli.Bayit.Yehudi/photos/a.548327021916891.1073741838.438831352866459/751290341620557/?type=1[/embed]