שולי מועלם: אפילו לתיבת נוח לא היו מכניסים את חנין זועבי

מועלם הגיבה למכתב אותו שלחה חנין זועבי בו טענה כי חברות הכנסת מתנהגות בצביעות כשאינן עוזרות לה. עליזה לביא: "דבריה ההזויים מצטרפים לרצף גזעני אנטישמי של אמירות ומעשים שביצעה"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 28/10/14 15:14 ד בחשון התשעה

שולי מועלם: אפילו לתיבת נוח לא היו מכניסים את חנין זועבי
ויקיפדיה, ללא זכויות, צילום: ויקיפדיה, ללא זכויות

במהלך ישיבת הוועדה לקידום מעמד האישה בכנסת הוציא חבר הכנסת הערבי באסל גטאס מכתב בשמה של ח"כ חנין זועבי בה האשימה זועבי את חברות הכנסת בצביעות. "פוליטיקאיות נשים המסיתות נגדי ראויות בעיני במיוחד לגנאי בגלל הצביעות שבמעשיהן: קוראות לזכויות נשים ולשילוב נשים, מצד אחד ולא בוחלות לפגוע ולהדיר את חה"כ הערבייה היחידה, כלומר - נציגת הנשים הערביות היחידה בכנסת ישראל".

חברת הכנסת שולי מועלם הגיבה על הדברים ואמרה "הניסיון של חנין זועבי להפוך את הרחקתה מהפעילות בכנסת לקמפיין מגדרי הוא רדוד, פתטי ומעליב את ציבור הנשים הערביות במדינת ישראל".

"אני מאמינה שהמבול שמכה עכשיו בזועבי ישאיר אותה מחוץ לכנסת הבאה, כי דם לתיבת נוח אף אחד לא היה מכניס אותה. הרצון לראות את זועבי נמחקת מהציבוריות הישראלית היא אולי הסיבה היחידה שבגינה צריך לפזר את הכנסת וללכת לבחירות", אמרה מועלם.

צפו בדיון:

[embed]

]

יו"ר הועדה לקידום מעמד האישה, ח"כ עליזה לביא הגיבה גם היא לח"כ גטאס וקבעה כי "גם בוועדה יש גבולות, ומי שהחליט על הרחקתה בעקבות התנהגות בלתי הולמת היא ועדת האתיקה". עוד הוסיפה ח"כ לביא "זהו חלק מקמפיין מאורגן היטב. שוב מוכיחה ח״כ חנין זועבי בגידה וחוסר נאמנות למדינה. דבריה ההזויים מצטרפים לרצף גזעני אנטישמי של אמירות ומעשים המאפיין אותה זה מכבר, והמחייב תגובה ראויה של המחוקק. לאלו הפועלים נגד חיילי צה"ל וכוחות הביטחון אין מקום בכנסת ישראל".