שובל: מנסים לחסל אותי פוליטית

רונן שובל טוען כי מאגרי המידע שלו נפרצו במטרה להכפישו ומשיב: "שיהיה ברור-אני נגד מדינה פלסטינית, נגד פינוי ישובים ובעד תוכנית בנט"

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 11/01/15 17:25 כ בטבת התשעה

שובל: מנסים לחסל אותי פוליטית
דוברות, צילום: דוברות

מועמד הפריימריז של הבית היהודי, רונן שובל, מאשים הערב מועמדים אחרים בפריצה למאגרי המידע שלו ובניסיון לחסלו פוליטית.

"אני מצר על כך שלחץ הפריימריז מוביל מועמדים אחרים לנקוט בטקטיקות של חיסול והכפשה. לפני שבועיים פרצו לי למאגרי המידע. חשבתי שזה מקרי ולא הגבתי. אבל ההתנהלות הלא הוגנת נמשכת", כתב שובל בדף הפייסבוק שלו.

הוא הוסיף כי כרגע מתנהלים נגדו במקביל שני קמפיינים שנועדו בכדי לחסל אותו פוליטית. "הראשון מכפיש אותי על הוצאת כספים מופרזת בניגוד לחוק. הוצאות הכספים במטה שלי מנוהלות בשקיפות מלאה אל מול מבקר המדינה ותחת מעקב ובקרה צמודים של רואה חשבון ועורך דין".

שובל התייחס גם לקמפיין השני שמנסה לצייר אותו כפעיל שמאל במסווה, "נו באמת, עשר שנים אני מוביל מאבקים למען העם והארץ. עברתי מרמת השרון לאפרת, שבתתי רעב במשך 12 יום במחאה על ההתנתקות, הייתי במאבק בעמונה, נלחמתי נגד הקרן החדשה, ואני מותקף כמעט כל היום על ידי עיתון הארץ. שיהיה ברור - ברחל בתך הקטנה - אני נגד מדינה פלסטינית, נגד פינוי ישובים ובעד תוכנית בנט להחלת ריבונות בשטחי C".

שובל סיים בקריאה למתמודדים - "אין צורך לירות בתוך הנגמ״ש. בואו נשמור יחד על קמפיין הוגן ונקי".

מנהלי הקמפיין של שובל סירבו לומר פרטים נוספים מעבר למה שפורסם וציינו כי הם מתמקדים כרגע ב"חרישת" הארץ במטרה להפוך את שובל לחבר כנסת.