שבת ארגון בלי כל מגבלה

בסניף בני עקיבא 'עלה' בירושלים ציינו את שבת ארגון בדיוק כמו בכל סניף אחר בארץ. לבשו חולצת תנועה, ערכו מופע דגלנות ואף הידרו בריקוד סטיקלייטים. קומונרית הסניף: "כיף לראות את השמחה והאושר של החניכים כשהם בסניף"

חדשות כיפה משה ויסטוך 12/12/16 17:48 יב בכסלו התשעז

שבת ארגון בלי כל מגבלה
באדיבות המצולמים, צילום: באדיבות המצולמים

בשבת האחרונה, היה סניף בני עקיבא אחד ומיוחד שלא נתן לשום מגבלה למנוע את המופעים המסורתיים שנהוגים בסניפי התנועה. על אף מוגבלויות שכלית והתפתחויות קשות, ילדי סניף 'עלה' בירושלים, בעזרתם של המדריכים הצמודים, ערכו מופע דגלנו, ריקודסטיקלייטים וקינחו בהופעה גדולה.

הסניף שנפתח לפני שנה קיים במהלך החודש פעולות בנושא השנתי וחזרות להופעה הגדולה. את המבנה קישטו המדריכים בסביבונים, בלונים, סרטים ועוד והחניכים לבשו חולצות של בני עקיבא כמו כל שאר חניכי התנועה ברחבי הארץ. כדי לא לוותר על מופע הדגלנות וריקוד הסטיקלייטים הידוע של בני עקיבא, ציידו המדריכים את כסאות הגלגלים של הילדים בפנסי אור (סטיקלייטים), כיבו את האורות והרקידו את האולם ואת החניכים בריקודים, יחד עם כסאות הגלגלים.

(צילום: באדיבות המצולמים)

קומונרית סניף 'עלה', אמונה אריאל, אמרה כי "כחלק ממימוש חזון בני עקיבא לפרוץ ולהשפיע, אנחנו צריכים גם לדעת לקבל אנשים עם צרכים מיוחדים כחלק מהקהילה. עם ישראל מתווה דגל מוסרי בעולם וגם בנושא הזה אנחנו צריכים להיות אלה שמובילים את העולם לתיקון חברתי".

[embed]

]

אריאל הותייחסה גם לצוות המסור שמלווה את החניכים: "כיף לראות את השמחה של החניכים והאושר על הפנים כשהם בסניף. זו זכות עבורי לעבוד עם צוות מדריכות כאלה מדהימות, נכנסתי לרכז את הסניף עם המון חלומות, שאנחנו זוכים כבר להפוך למציאות, ויש עוד הרבה שאיפות לעתיד. יהי רצון שנזכה רק לשמח אותם ולהפוך חלומות למציאות".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן