רשת התנצלו בפני בן גביר: לא הייתה כוונה לפגוע

לאחר איום בתביעה התנצלו רשת בפני איתמר בן גביר על טענות כי הוא מדריך נערי הגבעות בנוגע לביצוע פעולות תג מחיר. "מדגישים שלא הייתה שום כוונה לפגוע במר בן גביר"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 07/10/14 09:47 יג בתשרי התשעה

רשת התנצלו בפני בן גביר: לא הייתה כוונה לפגוע
איתמר בן גביר, צילום: איתמר בן גביר

באופן חריג פתח הבוקר מנחה תכנית הבוקר של 'רשת', אברי גלעד, ראיון עם איתמר בן גביר בהתנצלות על דברים שנאמרו נגדו בתכנית 'שיחת היום' של החברה ואמר כי 'לא הייתה כוונה לפגוע במר בן גביר'.

בתחילת ספטמבר 2014 הגיש עו"ד בן גביר מכתב לפני תביעה נגד הפקת התכנית 'שיחת היום' עם לוסי אהריש בדרישה כי יפצו אותו בסך של כמאה אלף שקלים בנוסף להתנצלות פומבית. בפניה רשמית שהעביר פעיל הימין להפקת תכניתה של אהריש, הוא טוען כי חברת פאנל התכנית, שני נחשוני, הכפישה את שמו לאחר שאמרה שעו"ד בן גביר "לא רק מייצג את נערי הגבעות ומביא לשחרורם אלא שהוא גם מדריך אותם, מדיח אותם לפשע ושולח את הנערים לבצע את מעשה הפשע הללו".

"כפי שידוע לכם דברים אלה הם בבחינת שקר גמור והוצאת שם רע ולשון הרע", כתב בן גביר במכתב בו דרש כי הפקת התכנית ועורך התכנית יפצו אותו. "אמנם נכון הוא שאני מייצג רבים ממי שנחשדים במעשים המכונים 'תג מחיר' ואולם מכאן ועד לטענה כי הח"מ מדריך אותם לפשע, שולח אותם וכדומה המרחק רב, ויש להצטער שהגברת נחשוני לא מבינה מה תפקידו של עורך דין במדינה דמוקרטית".

"הדברים של הגברת נחשוני הביאו להשפלתי, גרמו לביזוי שלי עשו אותי מטרה לשנאה בוז ולעג אף גרמו לפגיעה במשלח ידי. היות והתוכנית שודרה בשידור חי, הרי מצאתי לנכון לפנות אליכם ולבקש פרסום התנצלות, כמו כן, במהלך שיחות עם מגי, ובעקבותיהן עם עמית הצעתם שאני אופיע בתוכנית, ובמהלכה תתנצל הגברת נחשוני בפני דא עקא שעד ליום זה, לא תואם כל תאריך. זאת למרות ש חזרתי ופניתי לאחרונה שוב ושוב לעמית ואולם אין קול ואין עונה", הוא מוסיף ודורש כי הפיצוי בסך מאה אלף שקלים יתקבל תוך לא יותר מאשר 7 ימים, לצד התנצלות והבהרה במהלך התכנית בנוסח המקובל עליו. במידה ולא יעשו כן, אומר בן גביר. “אאלץ לנקוט נגדכם בהליכים משפטיים.

כאמור, הבוקר (ג') התנצל אברי גלעד בשם חברת 'רשת' כשפתח את הראיון עם בן גביר באופן חריד והודיע על הכוונה לפרסם התנצלות על הדברים.

"בתוכנית שיחת היום, ששודרה ביום 4/5/14, במסגרת דיון שהתלהט על פעולות תג מחיר, התייחסה שני נחשוני, כתבת ה"רשת" של התוכנית אל אי עו"ד איתמר בן גביר, וייחסה לו, בטעות מעשים שלא היה נכון ליחס לו כאשר בין היתר אמרה שהוא לא רק מייצג את נערי תג מחיר אלא גם שולח אותם לבצע את המעשים . לאור זאת, אנחנו רואים לנכון לבצע כאן הבהרה, להביע התנצלות בפני מר בן גביר, הן בשם מערכת התוכנית והן בשם שני נחשוני באופן אישי, ולהדגיש שלא הייתה כוונה לפגוע בבן גביר בשום אופן והגברת נחשוני מבינה היום שזכותם של הנערים לקבל ייצוג משפטי נאמן והעובדה שעו"ד בן גביר מייצג אותם אין בה כדי לייחס לו פעולה כלשהיא" , אמר גלעד בשם 'רשת'.

לא ברור האם בן גביר זכה לפיצוי כספי או שמא הסתפק בהתנצלות הפומבית.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן