רשימת עוצמה יהודית לכנסת: בן ארי, גופשטיין, בן גביר ומרזל

בעקבות פיצוץ המשא ומתן עם מפלגת יחד, מציגים בעוצמה יהודית את ארבעת המקומות הראשונים ברשימתם לכנסת

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 26/01/15 20:49 ו בשבט התשעה

רשימת עוצמה יהודית לכנסת: בן ארי, גופשטיין, בן גביר ומרזל
פלאש 90, צילום: פלאש 90

בתנועת עוצמה יהודית חושפים הערב את רשימת התנועה לכנסת וזאת על רקע פיצוץ המשא ומתן עם מפלגתו של אלי ישי. השמות ברשימה מוכרים, וכוללים את פעילי הימין מיכאל בן ארי, איתמר בן גביר, בנצי גופשטיין וברוך מרזל.

הרשימה תגרור מן הסתם גל של עתירות מצד אנשי השמאל, יש להזכיר כי בכנסת הקודמת הוגשה עתירה נגד רשימה שכללה את בן ארי, מרזל ובן גביר אך בגצ דחה את העתירה.

ד"ר מיכאל בן ארי יליד אוקטובר 63, בעל תואר ראשון בחינוך, תואר שני בתלמוד ודוקטור בלימודי ארץ ישראל. בוגר ישיבת מרכז הרב וישיבת הרעיון היהודי, מרצה באוניברסיטת אריאל שירת בצה"ל ונפצע במלחמת לבנון. מתגורר בקרני שומרון, נשוי + 8. בן ארי שימש כח"כ בכנסת ה18,

בן ארי נולד וגדל בשכונת כפר שלם שבדרום תל אביב. למד בישיבת בני עקיבא כפר הרא"ה, בישיבת ההסדר ימית ובישיבת מרכז הרב. נמנה עם הגרעין המאזרח של היאחזות הנח"ל גדיד (לימים נווה דקלים). הקים את מכון ההסברה 'מורשת הר הבית' להנחלת תולדות הר הבית והמקדש ואת המדרשה לידע המקדש,יה פעיל דומיננטי בגרעין יריחו, שפעל לחידוש הישוב היהודי ביריחו סביב בית הכנסת 'שלום על ישראל'. פעיל בתנועה לעצירת הנסיגה מסיני, ולימים ממובילי ההתנגדות לגרוש מגוש קטיף וצפון השומרון.לאחר כעשרים שנות שרות במילואים, שוחרר מצה"ל עקב פציעה בפעילות מבצעית בפאתי שכם.

איתמר בן גביר יליד מאי 78, תושב חברון נשוי + 5.בעל משרד " עורכי הדין בן גביר". בן גביר החל את פעילותו בתנועת מולדת של גנדי, והמשיך בפעילות מרכז נוער כך, פעילותו הציבה אותו על הכוונת של הפרקליטות אשר הגישה נגדו עשרות כתבי אישום, אלא שבן גביר זוכה 46 פעמים מספר שיא במדינת ישראל. בשל התנכלויות של המשטרה הוא הגיש תביעות אזרחיות וזכה בפיצויים בסך כולל של 250,000 ₪.

בנצי גופשטיין יליד ספטמבר 69, תושב חברון, נשוי + 8 וסב לאחד, בוגר ישיבת הרעיון היהודי, תלמידו המובהק של הרב כהנא ומנכ"ל ארגון להב"ה אשר עומד במוקד של מתקפות השמאל, ארגון הפועל למניעת התבוללות בארץ הקודש. לפני כמה חודשים ארגן גופשטיין הפגנת מחאה מול חתונת בני זוג ערבי ויהודיה ביפו, הפגנה שעוררה סערה רבה.

ברוך מרזל יליד אפריל 59, נשוי +9, בוגר ישיבת ההסדר בימית ושירת בחיל השריון בצה"ל, שימש כשליח מטעם צה"ל בארה"ב המסגרת פרויקט "ישראל".מרזל החל את פעילותו הפוליטית כאשר חבר לרב כהנא הי"ד, ואחר הירצחו של הרב אף רץ מספר פעמים לכנסת, בשנות הפעילות הגיע מרזל מספר רב של פעמים לכלי התקשורת לאחר שהמשיך לפעול למען ישוב הארץ וביטחון תושבי מדינת ישראל, מרזל מנהל מוסדות חסד וצדקה בעיר חברון ולאחרונה התלונן נגדו איש השמאל יריב אופנהיימר בגין כך שמרזל לטענתו מארח חיילים בביתו שבשכונת תל רומיידה בחברון.

אנשי עוצמה אומרים הערב כי ברשימה ישלבו מעומדים נוספים, כאשר הקריטריון הוא נאמנות לעם ישראל וארץ ישראל.