רצח בחדר השינה: נפטרה מפצעיה בפיגוע הירי הנערה הלל אריאל מקרית ארבע

הלל יפה אריאל בת 13.5 נרצחה מפיגוע דקירה בביתה שבשכונת החרסינה בקרית ארבע. הלוויתה תצא היום מביתה בשעה 18:00 לבית העלמין העתיק בחברון. המחבל חוסל על ידי חבר כיתת כוננות שנפצע גם הוא

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/06/16 09:19 כד בסיון התשעו

רצח בחדר השינה: נפטרה מפצעיה בפיגוע הירי הנערה הלל אריאל מקרית ארבע
באדיבות המשפחה, צילום: באדיבות המשפחה

הלל יפה אריאל בת 13.5 נרצחה על ידי מחבל שהגיע הבוקר (חמישי) לגדר ההיקפית של קרית ארבע, חדר לישוב באזור שכונת גבעת החרסינה. חבר כיתת הכוננות שהגיע באופן מידי לזירה נדקר על ידי המחבל, התעשת מיד וחיסל אותו. חבר כיתת הכוננות, גבר כבן 30, פונה במצב קשה לבית החולים שערי צדק בירושלים. הנערה פונתה לבית החולים הדסה עין כרם ונפטרה תוך כדי הטיפולים.

יוחאי דמרי, ראש מועצת הר חברון:"בבוקר בה נרצחת ילדה בת 13 במיטתה בעשרות דקירות סכין אל לנו להחריש. ביצת הטרור באזור חברון מחייבת טיפול צבאי מעמיק וחסר פשרות.

הר חברון חייב לצמוח מיידית- לפני הכל זה צריך לקרות כי זה הבית שלנו. אני קורא למדינת ישראל להחיל מידית את החוק הישראלי באזור ולגדוע את תקוותם של המחבלים לגירוש יהודים בחבל זה ובישראל כולה . זו מכת המוות לטרור המשתולל ולהזיית הרצח של בני עוולה אלו".

מרכז הריקוד לאומניות המחול בו רקדה הלל הגיבו ואמרו: "כואבים ומזועזעים מהירצחה של תלמידתנו היקרה והאהובה - הלל אריאל הי״ד בפיגוע דקירה בקרית 4. הלל רקדה בקבוצת הלהקות ורק אמש רקדה במופע מחול שקיימנו בירושלים. ״ומחה ה׳ דמעה מעל כל פנים וחרפת עמו יסיר״.

פאראמדיקית מד"א דבורה אביעד שהגיעה ראשונה למקום סיפרה: "סמוך לכניסה לבית ראיתי נערה כבת 15 וגבר כבן 30 שוכבים כשהם עם פציעות חודרת בגופם. הנערה הייתה מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה, היא סבלה ממספר פציעות חודרות בפלג גופה העליון, הענקנו לה טיפול רפואי ראשוני מציל חיים בשטח שכלל עיסויים, הנשמה ועצירת דימומים, העלנו אותה במהירות לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותה לבי"ח תוך כדי פעולות החייאה כשמצבה קשה מאוד. את הפצוע השני העלנו לניידת טיפול נמרץ ותוך כדי טיפול מציל חיים פינינו אותו לבי"ח כשהוא בהכרה מלאה כשלאורך כל הדרך הוא תקשר איתנו."