רן ברץ מסיים את תפקידו בלשכת נתניהו

כחצי שנה לאחר ששימש כיועץ בכיר בתחום ההסברה, ברץ הודיע לראש הממשלה כי הוא מעוניין לסיים את תפקידו. "השמועות על יחסים עכורים הן בדיות גמורות. אל תקנו את הסחורה המשומשת הזו"

חדשות כיפה משה ויסטוך 31/01/17 07:15 ד בשבט התשעז

רן ברץ מסיים את תפקידו בלשכת נתניהו
פלאש 90, צילום: פלאש 90

רן ברץ ובנימין נתניהו כבר לא. היועץ הבכיר לתחום ההסברה הודיע לראש הממשלה כי הוא מעוניין לסיים את תפקידו, כחצי שנה לאחר שנכנס אליו.

ראש הממשלה בנימין נתניהו, הודיע בנובמבר 2015 על כוונתו לצרף את ברץ לצוות משרדו. הכוונה עוררה סערה לאחר שהאחרון תקף בדף הפייסבוק שלו את נשיא ארה"ב לשעבר ברק אובמה ("ככה נראית אנטישמיות מודרנית"), את ג'ון קרי ("קומיקאי שיכולותיו המנטליות מזכירות ילד בן 12") ואת נשיא המדינה ראובן ריבלין ("אפשר לשלוח את הנשיא ריבלין לדעאש"). בהמשך גם נציבות שירות המדינה פסלה את מינויו של ברץ עד שלבסוף ביולי 2016 צירף ראש הממשלה את ברץ ללשכתו כיועץ בכיר וענייני הסברה.

ברץ עצמו כתב אמש (ב') בדף הפייסבוק שלו כי "לפני כחודש וחצי שוחחתי עם ראש הממשלה וביקשתי ממנו שנמצא מועד לסיום תפקידי. הסיבה היא שאני רחוק מלמצות את עצמי בדוברות, ואני מאמין שיש לי יתרונות שונים שיבואו לידי ביטוי בעשייה אחרת".

לדבריו, "ראש הממשלה הבין ללבי אך ביקש ממני להישאר בתפקיד עד שאסיים מספר משימות שהתחלתי בהן. מובן מאליו שנעניתי לבקשה בשמחה". לסיום הכחיש ברץ שסיום עבודתו נובע מיחסים לא תקינים בינו לבין נתניהו, "כל השמועות על יחסים עכורים וכו' הן בדיות גמורות. אל תקנו את הסחורה המשומשת הזו".