רמת גן: מנהיגי הסטודנטים בבר אילן תומכים בבית היהודי

ראשי אגודת הסטודנטים באוניברסיטת בר אילן הודיעו על תמיכתם ברשימת "הבית היהודי" המתמודדת למועצת העיר

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/10/13 13:29 יב בחשון התשעד

רמת גן: מנהיגי הסטודנטים בבר אילן תומכים בבית היהודי

מנהיגי אגודת הסטודנטים באוניברסיטת בר אילן מודיעים השבוע על תמיכה ברשימת ”הבית היהודי“ ברמת גן: בכנס מיוחד שנערך השבוע באגודת הסטודנטים בבר אילן, אותו ארגנו ראשי האגודה עבור סטודנטים תושבי רמת גן, הצהיר יו''ר האגודה מתן בר נוי כי הוא קורא לכל הסטודנטים תומכי רמת גן לבחור ''טב'' ברשימת הבית היהודי ברמת גן בראשות אביהוא בן משה.

''אביהוא בן משה סגן ראש עיר צעיר ומוכשר עשה ויעשה עבור ציבור הסטודנטים ואני קורא לכל תושבי רמת גן לבחור בבית היהודי למועצת העיר. אנו נמשיך לשתף פעולה לטובת ציבור הסטודנטים ואני משוכנע כי הדבר יסייע לסטודנטים הלומדים בשלל המוסדות האקדמאיים ברמת גן ככלל ולאוניברסיטת בר אילן בפרט'', אמר בר נוי.

הסטודנטים ציינו לחיוב את העובדה כי רשימת הבית היהודי מייצגת אותם שכן בצמרת הרשימה מוצבים שלושה נציגים צעירים וגם יו''ר הרשימה אביהוא בן משה בוגר בר אילן בארבעה תארים ומי שנבחר לתפקיד סגן ראש עיריית רמת גן בגיל 33 מוביל את הבית היהודי בעיר.

במכתב תמיכה שפרסמו הסטודנטים נכתב כי הם ”קוראים לכל ציבור הסטודנטים והצעירים בעיר לבחור בבית היהודי ברמת גן ואנו משוכנעים כי תוכניות העבודה של רשימת הבית היהודי בעיר לצד העשייה עבור ציבור הסטודנטים בחמש השנים האחרונות ויכולותיו של בן משה יביאו לתוצאות נוספות עבור ציבור הסטודנטים גם בחמש השנים הבאות''.

על הקריאה חתומים בין היתר יו''ר אגודת הסטודנטים הנוכחי, מתן בר נוי, יו''ר אגודת הסטודנטים בבר אילן לשעבר גלעד ברגיל, יו''ר אגודת הסטודנטים בבר אילן לשעבר וסיו''ר התאחדות הסטודנטים הארצית עמיעד טאוב, סיו''ר אגודת הסטודנטים בבר אילן לשעבר עדי וזאן מנכ''ל אגודת הסטודנטים לשעבר בבר אילן פנחס ביתן, סמנכ''ל האגודה לשעבר יוסי פרץ, גזבר האגודה לשעבר יובל דאר ועוד בכירים נוספים רבים.

בן משה אומר כי הוא ”מוקיר ומעריך את תמיכתם של אנשי העשייה שיודעים להעריך את העשייה שלנו בחמש השנים הקרובות, הדבר אינו מובן מאליו וחבריי ואני נעשה הכל כדי להצדיק את האמון וניישם בפועל את הבית הפתוח עליו הכרזנו זה שחרט על דגלו את הדאגה לכל תושבי העיר ובהם במקום של כבוד ציבור הצעירים וציבור הסטודנטים העירוני'“.