רכבו של הלל הורוביץ נרגם באבנים בדרכו להר הזיתים

בדרכו לאזכרה של ראש הממשלה לשעבר מנחם בגין בהר הזיתים וגם בחזרתו נרגם רכבו של חבר הכנסת הלל הורוביץ. הורוביץ ומלוויו רדפו אחרי משליכי האבנים והניסו אותם מהמקום

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 23/02/15 17:27 ד באדר התשעה

רכבו של הלל הורוביץ נרגם באבנים בדרכו להר הזיתים
פלאש 90, צילום: פלאש 90

שבוע לאחר שמונה לתפקיד חבר כנסת, נרגם רכבו של חבר הכנסת הלל הורוביץ בדרכו לאזכרה השנתיים לזכרו של ראש הממשלה המנוח מנחם בגין בהר הזיתים.

בדרכו אל ההר וגם בחזרתו, השליכו פורעים ערביים אבנים לעבר רכבו של חבר הכנסת. בדרך חזרה מהאזכרה יצאו ח"כ הורוביץ ומלוויו מן הרכב, רדפו אחר זורקי האבנים והניסו אותם מן המקום.

בעקבות התקרית החמורה, קורא ח"כ הורוביץ למשטרה להגביר את האכיפה במזרח ירושלים ולמנוע הישנותם של מקרים כגון אלו. "שבוע לאחר מותה המצער של אדל ביטון ז"ל, עלינו ללמוד ולהפנים, כי זריקת אבנים היא רצח לכל דבר ועניין. אמש מנע ראש העיר ירושלים פיגוע גדול יותר בכיכר העירייה, אבל ראש העיר ירושלים הוא לא הפתרון והוא אינו יכול להיות נוכח בכל זירה. על המשטרה לפעול בתקיפות רבה יותר ולהגביר את האכיפה במזרח ירושלים, על מנת למנוע את האסון הבא, שכמעט והתרחש היום".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן