ריקודגלים מאוחד באופקים

מאות מצעירי "האיחוד הלאומי" ו"הבית היהודי" התכנסו לאירוע משותף באופקים, לקראת יום ירושלים ועל מנת לחזק את תושבי העיר

חדשות כיפה אורי פולק 18/05/12 12:57 כו באייר התשעב

ריקודגלים מאוחד באופקים
ההנהגה הצעירה, צילום: ההנהגה הצעירה

אמש (ה') התקיים באופקים ריקוד דגלים בסימן "אחדות הציונות הדתית וחיזוק תושבי הדרום", אותו יזמה והוציאה לפעול "ההנהגה הצעירה של האיחוד הלאומי", כמיטב המסורת שהחלה לפני מספר שנים. באירוע השתתפו כ-450 צעירים מכל רחבי הארץ ויחד עם תושבי העיר הגיע מספרם לכ-1,000 איש.

מצבו הקשה של הדרום, הן מבחינה ביטחונית והן מבחינה כלכלית, גרם לצעירים לשנות כיוון ולבוא לעיר הדרומית אופקים. אסף דנוך, יו"ר ההנהגה הצעירה, מסר לכיפה כי "ראינו חשיבות גדולה בחיזוק תושבי הדרום. הריקודים נתנו לאנשים אור בעיניים ותקווה למציאות חיים נורמלית יותר. לא ייתכן שפעם בכמה חודשים החמאס יורה טילים וכל הדרום משותק. האמת היא שהתושבים פנו אלינו וביקשו שנגיע השנה לאופקים ואנחנו ממש שמחים שזכינו להכיר תושבים חמים ונפלאים".

(צילום: ההנהגה הצעירה)

באירוע השתתפו גם ח"כ מיכאל בן ארי, והרב אבינועם הורביץ ראש ישיבת יתק"א. "לצערנו, יש אנשים שרוצים להתנתק מהעוצמות, מהגדולה והתפילה. אבל אנחנו אומרים בכל הדורות: "ותחזינה"- יש עתיד, אנחנו מפלגת ירושלים, אנחנו תנועת ירושלים, וצריך להניע את כל הארץ. חזק ונתחזק בשמה של ירושלים", אמר ח"כ בן ארי.

לראשונה, החליטו חברי "ההנהגה הצעירה" לצרף גופים נוספים לאירוע ופנו גם לצעירי "הבית היהודי". "הפנייה לצעירי הבית היהודי הייתה טבעית", אומרים בהנהגה הצעירה, "אנו הצעירים פועלים כל הזמן לאחדות מפלגות הציונות הדתית ולכן מתבקש היה שניתן דוגמה גם ביוזמה זו. אנחנו שמחים לבשר שמדובר בפעילות משותפת ראשונה אבל ממש לא אחרונה שלנו יחד. הציבור רוצה אחדות ואין לנו כל ספק שכך יהיה".