רחל עזריה: נעשה כאן עיר טובה יותר

רק 150 קולות הפרידו בין "ירושלמים" לבין המנדט השלישי, אך רחל עזריה מסכמת מרוץ מוצלחת למועצת העיר: "ההצלחה שלנו היא שאנשים עם תפיסות עולם שונות חברו יחד למפלגה אחת"

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 23/10/13 12:49 יט בחשון התשעד

רחל עזריה: נעשה כאן עיר טובה יותר
יחצ, צילום: יחצ

רחל עזריה, ראש סיעת ”ירושלמים“ שזכתה הלילה ב-16,000 קולות ובשני מושבים במועצת העיר, מתייחסת היום (ד‘) לתוצאות - בתום קמפיין ממושך שהובילה בחודשים האחרונים, בקרב על מועצת העיר.

”16,000 ירושלמים הצביעו בעד פוליטיקה של עשיה, בעד פוליטיקה של הטוב משותף, בעד ירושלים טובה, וסובלנית, בעד חיים טובים יותר לכולנו“, כתבה עזריה בעמוד הפייסבוק שלה, ”זה מדהים שכל כך הרבה אנשים משכונות שונות ותפיסות עולם שונות חברו לירושלמים. זאת הצלחה ענקית“.

עזריה אמנם הביעה אי-שביעות רצון מכך שקולות בודדים הפרידו בין ”ירושלמים“ לבין המנדט השלישי, אך ציינה כי ”זו השיטה הפוליטית וגם לתהליך יש משמעות“.

”700 מתנדבים עמדו איתנו ביום בחירות, ניהלנו הכל בשיטת הקונסנזוס, שמרנו על קמפיין חיובי ודיברנו רק על עשיה. ובסופו של דבר מחכות לנו חמש שנים של עבודה קשה ועשיה. ואם במנדט אחד הרמנו הרים וגבעות, בשני מנדטים ניצור ימים ועמקים. יחד כולנו נעשה פה עיר טובה יותר“, הוסיפה עזריה.