רחלי פרנקל: שמחה שלא אראה את הפנים הצוחקות של המחבלים בבתי המשפט

רחלי פרנקל ואיריס יפרח, אימותיהם של נפתלי פרנקל ואייל יפרח הגיבו על חיסול שני חוטפי ורוצחי בנם. פרנקל: "זאת קצת הקלה שאת הרשע הזה אני לא אצטרך לפגוש בעסקות שחרור"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 23/09/14 09:16 כח באלול התשעד

רחלי פרנקל, אמו של נפתלי פרנקל הי"ד התייחסה בגל"צ לחיסול שני חוטפי ורוצחי בנה הלילה בחברון. לדבריה "את הילדים זה לא יחזיר. אני שמחה שלא היו עוד פגיעות".

"לאורך כל התקופה הסתובבו שם שני אנשים עם שני אקדחים ועם כלי נשק אוטומטיים, שאין להם דבר להפסיד. פחדנו שייפגעו עוד חפים מפשע, ואנחנו שמחים שהדבר הזה נפתר בלי שום פגיעות לחיילים שלנו. אנחנו יודעים שהשב"כ והצבא עבדו על זה באינטנסיביות גדולה, ואני שמחה שהם הצליחו ללא פגיעה בחיילים",אמרה רחלי וסיפרה כי דקות לפני פרסום הפעולה התקשרו מהשב"כ להודיע למשפחות. "אני לא כל כך מצטערת שאני לא הולכת לפגוש את הפנים הצוחקות שלהם בבתי משפט, או להיות במצבים של עסקות שחרור".

"אני לא מרגישה שום דבר יוצא דופן, זאת קצת הקלה שאת הרשע הזה אני לא אצטרך לפגוש. האלטרנטיבה של לראות אותם חוגגים ברחובות הייתה מכאיבה לי וזה נחסך ממני עכשיו", אמרה.

גם איריס יפרח, אמו של אייל יפרח הי”ד התייחסה לדבריו. "התפללנו שהם ייתפסו, זה היה רצון טבעי וחזק ביותר. מבחינתי מי שנטל את חייו של הבן שלי, בא היום בחשבון ומשלם על זה בחייו. זה הדבר הנכון ביותר לעשות. זו הייתה משימת הסגירה לחטיפה והיום הגדול הגיע. יש לדעת ולהבין שמי שנוקם בנו ורוצה לחסל אותנו נבוא אתו חשבון".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן