רחלי פרנקל פגשה את הוריו של צעיר חרדי שנעדר

אמו של נפתלי פרנקל הי"ד פגשה את הוריו של תלמיד הישיבה אהרון סופר שנעדר מאז צהריי יום שישי. בשבוע שחלף מאז היעדרותו מחפשים מאות אחריו. הוריו מציעים פרס כספי למי שיסייע באיתורו

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 27/08/14 11:11 א באלול התשעד

מאז יום שישי האחרון נעדר אהרון סופר, תלמיד ישיבה חרדי שיצא לטייל ביער ירושלים ונעלם. בימים האחרונים עלה חשש כי נחטף, אך כרגע אין לטענות אלו ביסוס בשטח.

אתמול (ג') הגיעה רחלי פרנקל, אמו של הנער החטוף נפתלי פרנקל הי"ד לביקור סולידריות אצל הוריו של סופר שהגיעו לארץ לפקח על החיפושים אחר בנם שנעלם. במהלך הפגישה עודדה את רוחם של ההורים וקראה יחד איתם לבוא ולתמוך במאות המתנדבים המנהלים את מסע החיפושים אחר בחור הישיבה שנעדר. אימו של אהרון סופר קראה לציבור לסייע בחיפושים אחר בנה ביער ירושלים.

כאמור, מאז יום שישי האחרון נערכים חיפושים נרחבים אחר אהרון סופר, אזרח ארצות הברית שיצא להליכה ביער ירושלים ונראה לאחרונה ביום שישי האחרון בשעה 12 בצהריים באזור יד ושם עם חבר. כאשר הגיעו השניים למדרון תלול סירב החבר לרדת והשניים קבעו כי ייפגשו בנקודה מוסכמת, אך מאז נעלמו עקבותיו של סופר.

הוריו של הנעדר מציעים פרס של 100,000 שקלים לכל מי שיצליח לעזור למצוא את בנם. "זה זמן קצת קשה בשבילי לדבר כרגע, אבל אני אשתדל לדבר. אני רוצה להודות לכולם על כל העזרה, אני מבקשת וממש מתחננת, אם מישהו שמע על אהרון או ראה כל דבר קטן, בבקשה מיד תתקשרו למשטרה להודיע על זה", אמרה אמו בסרטון וידיאו שהפיצו.

במשטרה מבקשים מכל היודע דבר על מקום הימצאו או יכול לסייע באיתורו, להתקשר למשטרת ירושלים בטלפון 02-5391520, או למוקדי 100 בתחנות המשטרה ברחבי הארץ.

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=xUrxPzfsAHw[/embed]