רחלי פרנקל לבנה: עם ישראל הופך עולמות כדי להביא אותך הביתה

הוריו של נפתלי פרנקל פנו לבנם מפתח ביתם ביישוב נוף איילון. רחלי, אימו: "נפתלי. אימא, אבא והאחים שלך אוהבים אותך עד אין קץ. ותדע לך שעם ישראל הופך עולמות כדי להביא אותך הביתה"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 15/06/14 13:06 יז בסיון התשעד

קורע לב. הוריו של נפתלי פרנק, אחד משלושת הנערים החטופים, יצאו מפתח ביתם ביישוב נוף איילון ופנו דרך התקשורת לבנם.

"אנחנו אופטימיים", אמרה אימו, רחלי. "בעזרת השם הקדוש ברוך הוא יראה את המאמץ המשולב של התפילות והסולידריות, ונחבק פה את נפתלי, את אייל ואת גיל-עד".

רחלי פרנקל פנתה לבנה ואמרה: "נפתלי, אמא אבא והאחים שלך אוהבים אותך עד אין קץ, ותדע לך שעם ישראל הופך עולמות כדי להביא אותך הביתה".

"אנחנו נמצאים במעטפת של קהילה חמה, הם דואגים לנו ושומרים לנו וגם על הילדים שלנו. אנחנו נמצאים כל הזמן בקשר עם הקהילה, הצבא, שב"כ והדרג המדיני, שמעדכנים אותנו בכל מידע שהוא בדוק ומאומת. הם הופכים עולמות כדי להביא את הילדים הביתה. יצאתי הנה כי נורא חשוב לנו להגיד תודה לכולם. אנו אסירי תודה לכל חייל בשטח, לכל שב"כניק, לחברי הכנסת ולהורי החיילים שנמצאים בשטח ואנשי התקשורת שמביאים את הסיפור שלנו לעולם", אמרו ההורים.

"אנחנו מאוד מודעים לזה שקורעים את שערי השמיים בתפילות ושאנשים מתכנים ומתפללים, ילדים קטנים אומרים פרקי תהילים ושופכים דמעות. אנו מתרגשים, מודים ומבקשים שתמשיכו. אנשי המקצוע ימשיכו לעשות את מה שהם יודעים לעשות ואנו סומכים עליהם. אנחנו אופטימיים".