רחלי פרנקל: אני מאמינה שהם יחזרו וגם אם לא – תהיו חזקים

הורי החטופים נפגשו עם הנשיא וקראו לו לפעול לגיוס הקהילה הבינלאומית לשחרור ילדיהם. "אני מאמינה בלב שלם שהם יחזרו, אבל השם לא עובד אצלנו. שלא תשכחו חס וחלילה אם יקרה משהו אחר"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 19/06/14 14:14 כא בסיון התשעד

רחלי פרנקל, אמו של הנער החטוף נפתלי פרנקל, התייחסה היום (ה') לאפשרות הנוראה שבנה לא ישוב, בשיחה של הורי החטופים עם נשיא המדינה שמעון פרס. "אני מאמינה בלב שלם שהם יחזרו, אבל מה שלא יקרה השם לא עובד אצלנו, שלא תשכחו חס וחלילה, אם יקרה משהו אחר. אני מאמינה שהם יחזרו וגם אם לא - תהיו חזקים", אמרה בכאב.

הוריהם של שלושת הנערים - גיל-עד שער, אייל יפרח ונפתלי פרנקל נפגשו עם נשיא המדינה וקראו לו לפעול לגיוס הקהילה הבינלאומית לשחרור ילדיהם.

אביו של גיל-עד הודה לפרס על ההזמנה למפגש בבית הנשיא ועל תמיכתו "הזמנתך היא נדבך נוסף בתמיכה הכנה והאמיתית שאנו חשים בימים האחרונים מכל עבר. דברייך מחזקים אותנו בעמידה האיתנה והמלוכדת בהתמודדות הלא פשוטה אליה נקלעו משפחותינו. העם בארץ איתנו, יהדות העולם איתנו ואנו מצפים מכל העולם לגלות מעורבות ולפעול למען שחרור בנינו", הוסיף אופיר שער.

פרס אמר בתגובה כי "שלוש משפחות כאלו יכולות להרים עם לגבהים שלא ידע כמוהם. מזה כמה ימים שיש ישראל אחרת, מאוחדת, מלוכדת, מתפללת לוחמת. קולכם צריך להישמע בעולם ואעשה זאת בנסיעתי הקרובה לארצות הברית, גם בפומבי וגם בשיחות פרטיות - זו שליחות אנושית. החיים של הילדים האלה לא יסולאו בפז".