רונן שובל: אתמודד לרשימת הבית היהודי לכנסת הבאה

ד"ר רונן שובל, מייסד תנועת 'אם תרצו', הכריז באופן רשמי על התמודדותו לרשימת הבית היהודי לכנסת הבאה. "אלחם במלוא הכוח נגד האליטה השמאלנית של הקרן החדשה במערכת המשפט, באקדמיה ובתרבות".

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 11/12/14 11:09 יט בכסלו התשעה

רונן שובל: אתמודד לרשימת הבית היהודי לכנסת הבאה
דוברות, צילום: דוברות

ד"ר רונן שובל הודיע כי הוא מכריז על התמודדותו לרשימת הבית היהודי בכנסת הבאה. "בשנים האחרונות נלחמתי והובלתי מאבקים לאומיים בעד הציונות ונגד השמאל הקיצוני - הקרן החדשה לישראל, הפיכה השיפוטית ובג"ץ, הפוסט-ציונות באקדמיה, המסתננים מאפריקה ובמישורים רבים נוספים. היום אני מודיע שאמשיך להלחם באותם מעוזי שמאל רדיקליים, במלוא הכוח, אך הפעם אעלה שלב ואפעל מתוך הכנסת למען עם ישראל".

שובל, מייסד תנועת 'אם תרצו', עמד בראש התנועה במשך קרוב לשמונה שנים מיום היווסדה. שובל כיהן בשנה האחרונה כחבר הנהלת ההסתדרות הציונית העולמית, והסוכנות היהודית. כמו כן, הקים את 'תא כתום' בתקופת ההתנתקות מגוש קטיף, והוביל שביתת רעב של 12 יום נגדה. ומאז ועד היום הוביל שובל מאבקים לאומיים רבים. במסגרת תנועת 'אם תרצו', שלה 15 סניפים בקמפוסים בישראל, יצר שובל שדרה של מנהיגות ציונית צעירה בכל רחבי הארץ. שובל הוביל שורה של מאבקים, בניהם: חשיפת הקשר שבין הקרן לישראל חדשה לדו"ח גולדסטון, חשיפת הנרטיב השקרי של ה"נכבה" בקמפיין הנכבה-חרטא, מאבק נרחב לחשיפת הפוסט-ציונות באקדמיה, ומאבק למען הדמוקרטיה ולביטול ההפיכה השיפוטית. בנוסף הוביל ד"ר שובל קמפיינים ציבוריים, למען חיילי צה"ל, שילוב בני מיעוטים ציוניים בחברה הישראלית, חיזוק הערבות ההדדית ועוד. בנוסף לכך שקד ד"ר שובל בכתביו על חידוש ההגות הציונית, ואף פרסם ספר בנושא.

בהודעתו אמר שובל, "אני מבקש להיות פה בכנסת לרוב הציוני שמאמין בצדקת הדרך, ומבין כי על מנת לשמור על מדינת ישראל יהודית-ודמוקרטית עלינו לפעול יחד נגד ארגונים אנטי-ציונים, הפועלים לחסל את אופיה היהודי-ציוני-דמוקרטי של ישראל. אלחם במלוא כוחי בכדי שמדינת ישראל תהיה ציונית יותר, יהודית יותר ודמוקרטית יותר. אעשה זאת על ידי ביטול ההפיכה השיפוטית, החלת ריבונות ישראלית: בנגב ובגליל, בדרום תל אביב, בהר הבית ובכל חלקי ישראל המופקרים כעת, אדאג לייבש את עמותות השמאל הקיצוני, להביא ציונות לאקדמיה, ולהעביר את חוק הלאום".

יו״ר הבית היהודי השר נפתלי בנט: "רונן שובל הוא לוחם ציוני אמיתי. בכל צומת אליו הגיעה הפוסט ציונות - היא מצאה שם את רונן שובל מולה. כך נהג כשהיה מייסד ״אם תרצו״ כך במלחמתן בהתנתקות עד כדי שביתת רעב נגדה, וכך כשהיה מנכ״ל ישראל ביתנו העולמית, עד מעברו לבית היהודי. שובל נהג תמיד בנחישות, בעקביות, תוך אמירת האמת בלי להתנצל ובלי להתבלבל. כשהאשימו את חיילי צה״ל בפשעי מלחמה, עמד שם רונן שובל כחומה בצורה מול ארגוני ישראליים שפעלו נגד המדינה ויכל להם. גם כשהפוסט ציונות הגיעה לאקדמיה, היא מצאה מולה מלחמה נחושה של רונן שובל. הבית היהודי מתברך במועמד שיביא איתו ציבורים רחבים וצעירים, חילונים ודתיים, ומייצג את ישראל החדשה: אומרת את האמת בלי לגמגם ובלי להתנצל. אני מאחל לרונן בהצלחה יחד עם המועמדים".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן