רוני דניאל: אני לא בטוח שאני רוצה שילדיי ישארו כאן

הפרשן הצבאי של ערוץ 2 הלין על התרבות הפוליטית של מדינת ישראל כשהוא מצהיר כי הוא חש לראשונה השבוע שאינו מעוניין שילדיו יישארו כאן

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 22/05/16 08:40 יד באייר התשעו

רוני דניאל: אני לא בטוח שאני רוצה שילדיי ישארו כאן
צילום מסך, צילום: צילום מסך

פרשן ערוץ 2, רוני דניאל הכריז באולפן שישי כי בניגוד לעבר לא יתנגד שילדיו יעזבו את הארץ. הוא נימק את הדברים בהתנהגותם של זאב אלקין, מירי רגב ובנצי גופשטיין.

"אני כבר לא איש נורא צעיר. גדלתי בקיבוץ מעוז חיים, חרשתי בשדה על יד הירדן, אמרו הולכים לצבא הלכתי לצבא. אמרו צריך להיות קצין, הלכתי להיות קצין. במילואים אמרו לי לך להיות מג"ד - הלכתי, וכך לכל המלחמות שנדרשתי", אמר דניאל כשביקש מהמגיש דני קושמרו לומר משפט אישי.

״אני לראשונה מרגיש, בגלל הפוליטיקה הזאת, לא בגלל איווט ומשרד הביטחון או שבוגי בחוץ. לראשונה אני מרגיש, אחרי השבוע הזה, שאני לא בטוח שאני רוצה שהילדים שלי יישארו כאן. אני עד לפני זמן חשבתי שזה הדבר הכי נורא שיכול לקרות", הוסיף.

בהמשך, נשאל על ידי קושמרו מה גורם לו לומר את הדברים הללו והאם זה המשא ומתן הפוליטי, דניאל חזר שוב שהוא לא הרגיש כך בגלל ליברמן, "התרבות שלטונית שלנו משאירה אותנו עם אלקין שהוא כמו רספוטין (נזיר רוסי שהיה בעל השפעה רבה על חצר המלוכה של הצאר הרוסי. נ.ל) ובין מירי רגב וגופשטיין. הרוח הזאת פה בארץ הזאת, מביאה אותי למצב שאני אומר די, אי אפשר. אז אני כבר ציפור זקנה אני כבר אשאר פה. וילדיי? אני לא בטוח שזה מה שאני רוצה", סיים דניאל.

דניאל שמשמש כפרשן הצבאי של ערוץ 2 נחשב עד עתה לימני למדי והוא הואשם בעבר על ידי השמאל שעמדותיו הן עמדותיו של דובר צה"ל.