"רגשות הכאב עלו שוב בזיכרוני והכו בי"

סגן השר לענייני דת הרב אלי בן דהן פתח את יום גוש קטיף במערכת החינוך, בביקור במוזיאון גוש קטיף בירושלים. "מתחייב לפעול למנוע הישנות המקרה"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 22/01/14 16:42 כא בשבט התשעד

"רגשות הכאב עלו שוב בזיכרוני והכו בי"
יחצ, צילום: יחצ

סגן השר לענייני דת הרב אלי בן דהאן פתח את "יום גוש קטיף במערכת החינוך" החל בכ"ב שבט, בביקור מרגש במוזיאון גוש קטיף בירושלים. סגן השר סייר בכל אגפי המוזיאון, החל מהציר ההיסטורי של יהדות חבל עזה, דרך יישובי גוש קטיף, בתי הכנסת והמוצגים המרהיבים מההיסטוריה היהודית.

(צילום: יחצ)


סגן השר בן דהן הדליק את נר הזיכרון לחללי גוש קטיף במערכות ישראל ופעולות האיבה, ואמר כי יום גוש קטיף במערכת החינוך הוא "במטרה להנחיל את המורשת המפוארת של יהדות חבל עזה וגוש קטיף לאורך כל שנות ההיסטוריה של עם ישראל. וכי כי על ממשלת ישראל מחויבות עמוקה לסייע בהנצחת המורשת המפוארת". סגן השר אמר כי מוזיאון גוש קטיף הוא גלעד והנצחה חיה לגוש קטיף כדי לא לתת להשכיח מהעם מה שהיה שם.

(צילום: יחצ)

בספר האורחים כתב סגן השר בן דהן "ביקרתי היום במוזיאון גוש קטיף, רגשות הכאב והצער על אבדן חבל ארץ פורח ונפלא עלו שוב בזיכרוני והכו בי. מכאן אני מתחייב להמשיך ולפעול בחיזוק מורשתם של האנשים המופלאים מגוש קטיף ולפעול ככל שאוכל למנוע הישנות מקרה כזה. מכאן תצא קריאתנו "עם ישראל חי" ונמשיך לבנות ולהבנות, להתחבר בקשר בל יינתק לעמנו, תורתנו וארצנו הקדושה".

(צילום: יחצ)