רב משטרת ירושלים הותקף בשכונת מאה שערים

רב מחוז ירושלים במשטרה הרב אליהו חרל"פ הותקף על ידי עשרות חרדים, החברים כפי הנראה באחד הפלגים הקיצוניים בשכונת מאה שערים, וחולץ ללא פגע. משטרת ישראל: רואים את הפגיעה בחומרה"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 04/12/14 16:09 יב בכסלו התשעה

רב משטרת ירושלים הותקף בשכונת מאה שערים
פלאש 90, צילום: פלאש 90

רב מחוז ירושלים של משטרת ישראל, הרב אליהו חרל"פ הותקף הבוקר (ה') בשכונת מאה שערים בידי עשרות חרדים החברים כפי הנראה באחד הפלגים הקיצוניים בשכונה, וחולץ ללא פגע.

הבוקר, הגיע הרב חרל"פ לשכונה במדי משטרה להתפלל באחד מבתי הכנסת במאה שערים והותקף על פי המשטרה על ידי עשרות חרדים, שנמלטו לאחר מכן מהמקום. הרב חרל"פ הזעיק למקום כוחות משטרה, חולץ ללא פגע ולא נזקק לטיפול רפואי.

בשנים האחרונות מתרחשים שוב ושוב תקריות אלימות כלפי אנשים במדים בשכונת מאה שערים, הכוללת בתוכה את הגרעין הקשה של הפלגים הקיצוניים במגזר החרדי. על פי עדויות, מאז החל העיסוק בחוק הגיוס כוחות המשטרה נמנעים להסתובב בשכונה באופן תדיר, וכן חיילים רבים דיווחו על תקיפות בשכונה.

משטרת ישראל: "שוטר שנכנס להתפלל בבית כנסת במאה שערים, במדי משטרה, הותקף על ידי מתפלל. השוטר לא נזקק לטיפול רפואי. במשטרה רואים את הפגיעה בשוטר בחומרה ותפעל לאיתור ולמעצר החשוד במעשה לשם הבאתו לדין".