רבני "צהר" יקראו מגילה לחילונים

במסגרת המיזם, המתקיים זו השנה השלישית, תתקיים קריאת מגילה משותפת לדתיים וחילונים בלמעלה מ-100 ערים וקיבוצים ברחבי הארץ. הרב סתיו: "הבחירות הפרידו בינינו, הגיע הזמן להתכנס יחד"

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 19/02/13 14:03 ט באדר התשעג

רבני "צהר" יקראו מגילה לחילונים
RonAlmog-cc-by, צילום: RonAlmog-cc-by

ארגון רבני ”צהר“ יקיים השנה 192 מוקדי קריאת מגילת אסתר בלמעלה מ-100 ערים, מושבים וקיבוצים. המיזם, שמתקיים זו השנה השלישית על ידי ארגון רבני צהר, החל לפני שלוש שנים ב-80 מוקדים ברחבי הארץ. בשנה שעברה המיזם כמעט והכפיל את עצמו והתקיימו מוקדי קריאת מגילה ב-150 מקומות ברחבי הארץ, והשנה המיזם נסק ל-192 מוקדים.

קריאת המגילה תתקיים, בין היתר, גם באילת, תל אביב, ירושלים, שדרות, אשדוד וכפר שמריהו. המשתתפים במיזם יקבלו מגילת אסתר מרהיבה המלווה בהסברים מתנת ארגון רבני צהר ומשלוחי מנות לילדים. המניינים יתקיימו בחג הפורים שיתקיים במוצאי השבת הקרובה וביום ראשון בבוקר בכל רחבי הארץ. בירושלים, שם חוגגים את הפורים ביום שני, יתקיימו המניינים ביום ראשון הקרוב בערב וביום שני בבוקר.

"יצאנו ממערכת בחירות שידעה להבליט את השינויים בין הגוונים השונים בחברה הישראלית, הידרנו בהבלטת המפריד, עתה עלינו לחזור ולהתכנס יחד. להכיר כי המשותף רב בהרבה על המפריד", מציין הרב דוד סתיו, יו"ר ארגון רבני ”צהר“.

הרב בועז גנוט, ראש אגף צהר בקהילה הדגיש כי "כמו בפרויקטים רבים של ארגון רבני צהר גם כאן יושם דגש על הצורך לחבר בין כל חלקי העם סביב מסורת יהודית על מנת לחזק את זהותה היהודית של מדינת ישראל. בקרוב ל-200 מרכזים ברחבי הארץ יתכנסו חילוניים ודתיים, גברים ונשים, הורים וילדים לקריאת-מגילה מחברת ומאחדת עם ארגון רבני צוהר".