רבני "צביה" מגבים את הרב בן דהן

רבני רשת "צביה" מתגייסים למען הרב אלי בן דהן, על רקע הביקורת נגדו בעקבות גל החקיקה בענייני דת ומדינה: "כל פועלו - מתוך רצון לקדש שם שמים"

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 24/11/13 15:45 כא בכסלו התשעד

רבני "צביה" מגבים את הרב בן דהן

רבני רשת ”צביה“ שיגרו בסוף השבוע שעבר אגרת תמיכה וחיזוק לרב אלי בן דהן, סגן השר לשירותי דת, זאת לאחר המתקפה נגדו בשבועות האחרונים, על רקע גל החקיקה שמובילה ”הבית היהודי“ בענייני דת ומדינה.

במכתב, עליו חתומים בין היתר גם הרב איתן אייזמן, הרב איסר קלונסקי, הרב יוסף ברמסון, הרב ירחמיאל וייס והרב אורי כהן, כותבים הרבנים כי הם ”מבקשים לחזק את הרב בן דהן על פועלו הממלכתי על חיזוק הנושאים הדתיים של המדינה ואזרחיה ולמען צביונה היהודי של המדינה“.

רבני ”צביה“ הדגישו כי ”אנו יודעים כי פועלו של הרב בן דהן נובע ממקורה של תורה, של אהבת תורה ויראת שמיים. ברור לנו שהדברים שנעשים על ידו מתוך רצון עז, כן ואמיתי, לקדש שם שמים בעולם ולהפוך את מדינת ישראל למדינה שהתורה והקדושה הן חלק בלתי נפרד ממנה“.

”גם אם לחלק מהחברים יש השגות או הערות על חלק מן הדברים, הרבנים מגנים את ההשתלחות האישית, הפשקווילים וההכפשות, של כל מיני גורמים, מתוך ומחוץ למחנה ולמשפחה, כנגד הרב אלי בן דהן“, הוסיפו הרבנים.