רבנים בפתח תקווה קוראים לאחדות השורות לקראת הבחירות המקומיות

זאת בתגובה לריבוי הרשימות ה"דתיות" אשר נכון להיום מפצלות את כוחו של הציבור הדתי לאומי בעיר, לקראת הבחירות למועצת העיר: "רק באחדות נצליח לשמור ולהגדיל את הישגי הבית היהודי בפתח תקווה"

חדשות כיפה נטעאל בנדל, כיפה 21/08/13 11:43 טו באלול התשעג

רבנים בפתח תקווה קוראים לאחדות השורות לקראת הבחירות המקומיות
צילום מסך, צילום: צילום מסך

רבנים בעיר פתח תקווה התכנסו השבוע למפגש חירום שיזם הרב משה קליין מכפר גנים, בקריאה לפוליטיקאים הדתיים בעיר להתאחד לקראת הבחירות המקומיות, זאת נוכח המציאות בה כיום קיימות מספר רשימות ”דתיות“ המתמודדות למועצת העיר.

הרבנים המשתתפים קראו למנהיגי הציבור הדתי בעיר ורבני הקהילות להתאחד ולמנוע פיצול ואיבוד כוח פוליטי. הרבנים הוציאו קריאה כי "רק באחדות נצליח בעז"ה לשמור ולהגדיל את הישגי רשימת הבית היהודי בעיר פ"ת, כך שתכלול את כל נציגי הציונות הדתית, הפועלים יחד למען התורה והעם לטובת הציבור שלנו בפרט ותושבי פתח תקוה בכלל“.

הרבנים אשר נכחו בכנס קראו לנציגי הרשימות לאחדות השורות, ולהתלכדות המחנה מאחורי רשימת הבית היהודי. במהלך המפגש התקיים דיון פתוח בין הרבנים ונציגי הבית היהודי באשר לצרכים השונים של הציבור ולאופן שילובם של הרבנים בעשייה היומיומית בתחומים השונים כמנהיגי קהילות.

עו"ד איציק דיעי, שנבחר לראשות רשימת הבית היהודי במועצת הסניף, ציין כי הרשימה כוללת נציגים חדשים וותיקים, וכן שילוב של נציגים משכונות שונות שידאגו לכלל צרכי הציבור הציוני דתי בעיר. כמו כן הוא ציין כי הבחירות הקרובות הן הזדמנות היסטורית לבית היהודי להיות בין הרשימות הגדולות והמשפיעות במועצת העיר, וכי הפיצול עלול לפגוע קשות בהישגי הציבור הציוני דתי בעיר בשנים הקרובות ולטווח הארוך.