רבנים בכירים מובילים מגעים לגיבוש חלופה לחוק טל

הרבנים דרוקמן, מלמד ודרורי נפגשו עם ח"כים מ"הבית היהודי" ו"האיחוד הלאומי", לגיבוש חלופה מיידית ל"חוק טל". לדברי הרבנים "לא ניתן לפתור את הבעיה בצורה אלימה ומתלהמת"

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 10/07/12 14:02 כ בתמוז התשעב

רבנים בכירים מובילים מגעים לגיבוש חלופה לחוק טל
דובר צהל, צילום: דובר צהל

מגעים לגיבוש הצעת חוק חלופית ל"חוק טל": הרב חיים דרוקמן, הרב זלמן מלמד, הרב צפניה דרורי והרב איתן אייזמן, נפגשו היום (ג') עם חברי כנסת מ"הבית היהודי" ו"האיחוד הלאומי", זאת במטרה לגבש הצעת חוק לגבי החלופה לחוק טל, שתייצג את כלל הציונות הדתית.

בפגישה השתתפו בין היתר גם חברי הכנסת זבולון אורלב, אורי אורבך, אורי אריאל ויעקב (כצל'ה) כ"ץ, בסיכומה הוחלט כי "לא ניתן לפתור את הבעיה בצורה אלימה ומתלהמת".

"לימוד התורה הינו ערך עליון שאין לפגוע בו. יש לעודד את המשך השקידה של לומדי התורה, לגדל תלמידי חכמים בישראל למען חוסנה של המדינה", קבענו הרבנים בפגישה, שציינו כי "חובה קדושה על כל איש מישראל להשתתף בשמירת בטחונה של מדינת ישראל שהיא מלחמת מצווה לקיום עם ישראל בארצו" ועל כן "יש למצוא את הדרכים המתאימות ליישום שני ערכי היסוד הללו באופן ששתי המשימות הלאומיות יבואו לידי ביטוי מלא בהצעת החוק המתגבשת".

בעקבות האסיפה נפגשים בשעות אלו נציגים עם האחראים לגיבוש הצעת החוק החלופי לחוק טל.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן