רביב דרוקר קרא להחרים את יחד, מרזל בתגובה: להחרים את דרוקר

העיתונאי רביב דרוקר קרא להחרים את מפלגת יחד מכיוון שבמפלגה רצים ברוך מרזל ועמיטל בראלי, מרזל בתגובה: "דרוקר הוא שופר של השמאל הקיצוני המבקש לסתום פיות"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 22/02/15 12:23 ג באדר התשעה

רביב דרוקר קרא להחרים את יחד, מרזל בתגובה: להחרים את דרוקר
ויקיפדיה ללא זכויות, צילום: ויקיפדיה ללא זכויות

העיתונאי רביב דרוקר פרסם היום (T') בעיתון 'הארץ' קריאה להחרים את מפלגת יחד בגין כך שהציבה במקום הרביעי את ברוך מרזל, תוך שהוא מדגיש כי "בבחירות 2015 רץ ממשיך דרכו של כהנא, העבריין ברוך מרזל. במקום החמישי ברשימה הוצב אדם בשם עמיטל בראלי, שסירב פקודה בזמן ההתנתקות, ישב בכלא וכבר הודיע שימשיך להטיף לסירוב פקודה.

"בתנועה הקדושה תומכים הרבנים החשוכים ביותר והמסיתים הגדולים ביותר, אבל התגובה הציבורית עלובה למדי. זה התחיל בפסיקה פחדנית, אין דרך אחרת לכנות זאת, של בית המשפט העליון. איך השופטים הנכבדים, שעוד לא פירסמו את נימוקיהם, יסבירו לנו את העובדה שכהנא נפסל, אבל תאומו הרוחני מרזל לא? ואם בשופטי העליון אחז הפחד, מה לנו כי נלין על הפוליטיקאים", כותב דרוקר.

דרוקר קורא לכלי התקשורת להחרים את מפלגת יחד וכותב :"גם התקשורת יכולה להיות קצת פחות פסיבית ביחסה לתופעה. באופן כללי, אין סיבה לראיין את אלי ישי. הוא ממילא לא עונה על שאלות. לא מזמן העיתונאי חנוך דאום ביזבז עליו כמה שעות טובות במסגרת תוכניתו "המתנחל". כמה מאות שאלות מאוחר יותר, גם דאום הבין שישי לא יגיד כלום, לא כי הוא לא רוצה, הוא פשוט לא יכול. אז אם כבר מראיינים אותו, או מסקרים את פעילות המפלגה שלו, אולי לפחות נתמקד בעובדה שישי אחראי במו ידיו להחזרת הכהניזם לכנסת? איך עושים את זה? תסתכלו פעם על ראיון עם חנין זועבי. לא מגיע לישי טיפול טוב יותר."

בתגובה על הדברים אומר ברוך מרזל:"יצא המרצע מן השק, דרוקר מספר לנו בוקר וערב עד כמה הוא "עיתונאי אובייקטיבי" ונטול פניות עד כדי כך שהוא טען שצריך לממן את משכורתו הציבורית מכספי הציבור, אך לפתע במאמר ארסי בעיתון הארץ חושף דרוקר מי הוא באמת ומה הן דעותיו: דרוקר הוא שופר של השמאל הקיצוני המבקש לסתום פיות, הוא מעולם לא דיבר על החרמת חניין זועבי או אחמד טיבי, אויבי ישראל המשתפים פעולה עם החמאס, הוא מעולם לא היה עיתונאי אלא כתב חצר, עושה דברם של אנשים המבקשים להחריב את מדינת ישראל"

מרזל מוסיף ואומר כי התשובה לדרוקר היא פשוט להפסיק לצרוך את שדריו ומסריו: "בתקופת הקדוש הרב כהנא הם- אנשי השמאל הקיצוני-יכלו לעשות כל אשר רצו, לא הייתה אלטרנטיבה, הייתה תקשורת אחת, ומי שהוחרם הושתק, אלא שהיום יש כיפה, יש כיכר השבת ובחרדי חרדים, יש גלי ישראל וקול ברמה וקול חי, יש nrg ויש עוד ועוד אתרים ועוד ועוד מקומות שאפשר לקבל תקשורת מאוזנת ולכן נאמר לדרוקר ושכמותו, אנחנו לא קוראים אותך, אנחנו לא רואים אותך, לך תחפש צופים אצל חנין זועבי:"

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן