רבה הראשי של המשטרה פורש בעקבות חקירה

הרב סנ"צ אליהו מוגרבי פרש מתפקידו לאחר שנחקר באחרונה בחשד לעבירות שחיתות. לאחר שגם קודמו לתפקיד פרש בנסיבות דומות, הוחלט במשטרה למנות להבא רב שיגיע מחוץ לארגון

חדשות כיפה אורי פולק 30/04/12 07:47 ח באייר התשעב

רבה הראשי של משטרת ישראל פורש מתפקידו, זאת לאחר שנחקר לאחרונה במחלקה לחקירות שוטרים, בחשד לעבירות שחיתות - כך דווח הבוקר (ב') בגלי צה"ל. הרב, סגן ניצב אליהו מוגרבי, הודיע על עזיבה מרצון של התפקיד, זאת לטענתו כי הגיע לגיל פרישה. הפעם החליטו במשטרה כי את התפקיד ימלא אדם שיגיע מחוץ לארגון.

המחלקה לחקירות שוטרים החליטה כבר באחרונה להעביר את הטיפול ברב מוגרבי למחלקת המשמעת של משטרת ישראל, אשר החליטה כי הרב יפרוש מהמשטרה ולא יועמד לדין משמעתי. על פי הדיווח, הרב מוגרבי חשוד בעבירות שחיתות.

גם בתקופתו של הרב הראשי הקודם למשטרה התעוררו בעיות עם מילוי תפקידו, כשזה נאלץ לפרוש מהמשטרה בעקבות חקירה שנפתחה נגדו. כפועל יוצא וכהפקת לקחים משתי הכהונות האחרונות, הוחלט כאמור במשטרה להביא לבחירתו של רב חיצוני שלא צמח בשורותיה.

הרב מוגרבי מסר בתגובה לדיווח כי מאז מונה לרב הראשי של משטרת ישראל, הגישו נגדו תלונות שווא למחלקה לחקירות שוטרים. לדבריו, תיק החקירה נגדו במח"ש נסגר, והוא פורש כי הגיע לגיל פרישה.