ראש מועצת קרית ארבע: נמשיך לנסוע בטרמפים

מלאכי לוינגר מגיב לטענות כי הסיבה שהנערים נחטפו היא שהם עלו על טרמפ. "כל אמירה כנגד סוגיית הטרמפים בהתיישבות מטה את השיח ממקומו הפוליטי והביטחוני הראוי"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 15/06/14 11:18 יז בסיון התשעד

ראש מועצת קרית ארבע: נמשיך לנסוע בטרמפים
דוברות קרית ארבע, צילום: דוברות קרית ארבע

בימים האחרונים, מאז חטיפת שלושת הנערים ביום חמישי האחרון, מאשימים גורמים שונים כי הסיבה שנחטפו היא שעלו על טרמפ במקום מסוכן. ראש מועצת קרית ארבע חברון מלאכי לוינגר מגיב לטענות ומצהיר "כל אמירה כנגד סוגיית הטרמפים בהתיישבות, מטה את השיח ממקומו הפוליטי והביטחוני הראוי". עוד הוא מוסיף: "תושבי חברון כמו גם תושבי שאר ההתיישבות ימשיכו לנסוע בטרמפים כאמצעי מקובל ורווח באזור".

"לא יעלה על הדעת שנקבל את ההנחה כי מסתובבים ביננו אנשים שאינם בני אדם, שהגיוני שיפגעו בילדינו ושרק אזרחנו ימשיכו למגן עצמם לדעת", אומר לוינגר.

"אנו נמשיך לשמור על הנורמליות של תושבי האזור ולנסוע בטרמפים בדומה לכל אזור ועיר אחרת בארץ; חשוב לזכור שברוב היישובים בהתיישבות התושבים נוסעים בטרמפים כאמצעי נסיעה לגיטימי ובסיסי, וכל התייחסות אחרת לנושא מטה את השיח ממקומו הפוליטי והביטחוני הראוי, ומנסה להוציא את האזרחים מהמציאות השגורה והרווחת. אנחנו סומכים על כוחות צה"ל ומחזקים אותם וכאמור עם זה מבקשים לשמור על שגרת החיים של אזרחנו.

עוד מדגיש לוינגר כי: "אנחנו מחזקים את המשפחות. בשבת האחרונה המועצה ארחה מאות חיילים שעוסקים במלאכת השבת הנערים ומאמינים בלב שלם בכוחות הביטחון וביכולתם להחזיר אלינו את ילדינו בריאים ושלמים".