ראש מועצת גוש עציון: לכתוש את המחבלים. לא לתת להם להיכנס לבתי הכלא

דוידי פרל, ראש מועצת גוש עציון, בראיון קצר ל´כיפה´. "דרושה חשיבה מחודשת. צריך לפגוע בהם כמו שארה"ב פעלה אחרי הפיגוע במגדלי התאומים. בנוסף לבנות בגבעות, בשכם ובחברון"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 30/06/14 20:54 ב בתמוז התשעד

ראש מועצת גוש עציון: לכתוש את המחבלים. לא לתת להם להיכנס לבתי הכלא
מואז גוש עציון, צילום: מואז גוש עציון

דוידי פרל, ראש מועצת גוש עציון, שבתחומי המועצה בראשה הוא עומד נחטפו ונרצחו שלושת הנערים - גיל-עד שער, נפתלי פרנקל ואייל יפרח, בראיון קצר ל'כיפה'.

"התחושות קשות. הלב שותת מדם וליבנו עם המשפחות, הנערים והחברים", הוא אומר "אני קורא לעשות את הנדרש. להילחם בטרור מהשורש, לפני שהם גדלים ופוגעים בנו".

לשאלה כיצד הוא מרגיש מכך שהמחבלים חטפו את הנערים בגוש עציון הוא משיב. "הטרור פוגע בכל מקום. קטיושות בקרית שמונה, קסאמים בשדרות וגראדים בתל אביב. אין אבחה בין דם לדם. פוגעים בכל מקום. הם פגעו לנו בלב, בבית. הם נכנסו לבית וחטפו לנו ילדים".

עוד הוא מוסיף וקורא לפעולה תקיפה כנגד המחבלים. "דרושה חטיפה מחודשת. צריך לפגוע בהם כמו שארצות הברית פעלה אחרי הפיגוע במגדלי התאומים. לכתוש את המחבלים, לפגוע בהם ולגרש אותם. לא לתת להם להיכנס לבתי הכלא ולפגוע בילדנו".

פרל מוסיף ומתייחס לקריאות לספח את גוש עציון בתגובה לפיגוע. "צריך לספח את כל יהודה ושומרון. ליצור ריבונות ישראלית מלאה ולגרש את כל מי שקשור לטרור. זה הזמן לבנות, להשיב מלחמה. לבנות בשכם, בחברון ובגבעות".