ראש מועצת אפרת: "מזמין את עברי לידר להופיע אצלנו"

עברי לידר הגיב ל-'סערה באלקנה' ואמר: "בטוח שרוב התושבים סובלניים. למענם אופיע בשמחה". זאת לאחר שזוג מהיישוב, בו אמור לידר להופיע בסוכות, כינה את הזמר, בעל הנטיות ההפוכות, "סוטה מוצהר"

חדשות כיפה משה ויסטוך 19/09/16 11:23 טז באלול התשעו

ראש מועצת אפרת: "מזמין את עברי לידר להופיע אצלנו"
יחצ, צילום: יחצ

"כפי שהציבור סולד מהחרמות של אמנים כלפי ההתיישבות היהודית ביו"ש, כך יש לדחות בשאט נפש חרמות כלפי אמנים בגלל נטייתם המינית". כך מגיב היום עודד רביבי, ראש המועצה המקומית אפרת, לדברים שהשמיעו באלקנה, כנגד הופעתו הצפוייה של עברי לידר ביישוב בחג הסוכות הקרוב. בהמשך הוסיף רביבי כי הוא "מזמין את לידר להופיע באפרת".

אתמול פורסם כי בני זוג מאלקנה, כינו במייל היישובי את הזמר עברי לידר, המשתייך לקהילת הלהט"ב, "סוטה מוצהר". כמו כן דווח כי חלק משלטי הפרסום לקידום המופע, הושחטו. לידר עצמו כתב בדף הפייסבוק שלו: "גם אני קראתי בוואלה שאני "סוטה מוצהר". הייתי רוצה להגיד שזה לא פוגע בי בכלל, אבל זה לגמרי לא נכון. עדיין מדהים ומוזר לשמוע אנשים שחושבים כך ומדברים כך, וסולדים מכל מה שלא בהכרח דומה להם". עם זאת, הוסיף לידר כי הוא לא מתכוון לוותר על המופע המתוכנן, "אני בטוח שרוב תושבי אלקנה הם אנשים סובלניים וחובבי מוזיקה, שמחכים להופעה לא פחות ממני, ולמענם אבוא להופיע בשמחה".

(צילום: פלאש 90)



לידר קיבל תגובות רבות לפוסט שהעלה, רבים מהן מתושבי יו"ש בכלל ואלקנה בפרט. אחת המגיבות כתבה, כי "כתושבת אלקנה אני חשה מחוייבות להתנצל בפניך ולהבטיח לך שהמון אנשים בהחלט אוהבים אותך, את המוזיקה שלך, מחכים להופעה שלך ובהחלט לא אכפת להם מה הנטייה המינית שלך". מגיב אחר כתב: "עברי יקירי אני גר באחת ההתנחלויות ואני אוהב אותך ברמות שאתה לא מבין המוזיקה שלך היא מצרך נדיר והיא מרימה אותי כל פעם מחדש". מגיבה נוספת שיבחה את לידר על שלא ביטל את ההופעה וכתבה כי "אדם אחד (!) עומד מאחורי המכתב הזה, אחד. כמובן שבתשקורת שלנו יעשו מזה מטעמים. אל תיקח חלק בהשמצה הזו ויופי של החלטה למרות ועל אף".