ראש העיר שדרות לתמר זנדברג: איך את משווה אותנו לטרוריסטים

על רקע ההסלמה בדרום סיירו חברי וועדת הפנים של הכנסת בשדרות. במהלך הסיור התעמת ראש העיר אלון דוידי עם ח"כ זנדברג. "את לא תגידי לי שאנחנו תיקו. איך את משווה אותנו לטרוריסטים?", זעם

חדשות כיפה דניאל בשך, כיפה 06/07/14 17:14 ח בתמוז התשעד

על רקע ההסלמה בדרום ומטח הקסאמים שיורו לשדרות, הבוקר סיירו ועדת הפנים של הכנסת בעיר, ונפגשו בין היתר עם ראש העיר, אלון דודי. במהלך המפגש עם ראש העיר, נרשם עימות בין ח"כ תמר זנדברג (מרצ) לבין דוידי, כאשר זנדברג הגיבה לדבריו של דוידי לאחר שדרש מהממשלה לצאת למבצע נרחב על מנת לחסל את הטרור. "חיסול הטרור הוא הדבר הנכון, זה לא אש מול אש" טען דוידי "מדובר באנשים שיורים בילדים במקום להילחם בחיילים"

זנדברג מצידה לא נשארה חייבת, וקראה לו לא להכריז הכרזות שלא לו, ולעסוק בעניי העיר שדרות. "אם אתה חושב שאש חשובה יותר מהפסקת אש אתה מוזמן להיבחר לממשלה" הטיחה זנדברג בפניו של דוידי.

העימות בין השניים החריף כשח"כ זנדברג טענה ש"סבבי האלימות הם הדדיים" ודוידי התפרץ וטען ש"סבבי האלימות נובעים מהבלגה. את לא תשבי פה כשהילדים שלי נמצאים פה כל יום. את לא תגידי לי שאנחנו תיקו. איך את משווה אותנו לטרוריסטים?".

צפו:

[embed]

]

דוידי שנבחר לראשונה לראשות העיר בבחירות המקומיות שנערכו באוקטובר 2013, היה מהפעילים הבולטים במחאת תושבי שדרות נגד ירי הקסאמים המתמשך מרצועת עזה על עירם, בין היתר חתום דוידי על המטה לביטחון שדרות.