ראש הממשלה ושר החינוך פתחו את שנת הלימודים בנתניה

הרב שי פירון הגיע בהמשך גם לישיבת אמי"ת פתח תקווה, אותה ניהל בשנים האחרונות, ואמר למורי בית הספר כי "יכולתה של מערכת החינוך לתת מענה פרטי לכל תלמיד - יוצרת מערכת חינוכית חזקה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/08/13 15:14 כא באלול התשעג

ראש הממשלה ושר החינוך פתחו את שנת הלימודים בנתניה
מוקי שוורץ, צילום: מוקי שוורץ

ראש הממשלה, בנימין נתניהו ושר החינוך, הרב שי פירון, פתחו היום (ג‘) את שנת הלימודים החדשה בסיור משותף בעיר נתניה, במוסדות החינוך של העיר - גן הילדים "אביבית" ובית הספר היסודי "יהונתן". במהלך הסיור נפגשו השניים עם ילדי הגן ובהמשך עם צוותי החינוך של בית הספר ועם ילדי כיתה א'.

במפגש עם מורי "בית הספר יהונתן", ברך שר החינוך פירון את צוותי החינוך של בית הספר, וחזק אותם על עבודתם המבורכת ועל פתיחתה הסדירה והחגיגית של שנת הלימודים. שר החינוך ציין, כי במהלך השבועיים האחרונים הוא פגש את רוב המנהלים של מערכת החינוך, והציג בפניהם את התשתית להתחדשות חינוכית. הוא הוסיף, כי הוא נרגש מהשיח העמוק אליו נחשף, במהלך המפגש אתם.

השר גם ברך את ילדי כיתה א' וציין, כי הילדים הגיעו אל הלימודים עם הרבה סקרנות ורצון להצליח וכי הוא בטוח שהם יתחילו תהליך למידה מעניין ומאתגר. עוד הוא ציין, כי בשנים הקרובות הם יממשו את הכישורים והחלומות שלהם.

שר החינוך חתם את ביקורו ב"בית הספר יהונתן" ברישום בספר האורחים של בית הספר. השר ציין בספר: "לצלילה המנהלת, למורים ולתלמידים, אני מאחלת לכם שמורשתו של יוני נתניהו תסייע לכם להגיע רחוק, לחלום ולהיות אנשי מופת בארץ הנפלאה שלנו".

בתום הביקור בנתניה, הגיע שר החינוך ל"בית החולים שניידר", בפתח תקוה כדי להיפגש עם ילדים, שלא פתחו היום את שנת הלימודים, בשל מצבם הבריאותי. השר שוחח אתם ואיחל להם רפואה שלמה. הוא הביע תקווה שיחזרו אל ספסל הלימודים במהרה.

שר החינוך חתם את ביקוריו בישיבה בה לימד לפני כשנה, "ישיבת אמית" בפתח תקוה. הוא נפגש עם תלמידים משולבים ועם תלמידים בעלי צרכים מיוחדים וכן עם מורי הישיבה. שר החינוך אמר במפגש עם צוות בית הספר: ״היכולת של מערכת החינוך ובכלל זה של הישיבה, להכיל ולתת מענה פרטני לכל תלמיד, לפי צרכיו, יוצרת מערכת חינוכית- ציבורית חזקה".