ראש הממשלה:" המאבק בטרור ייקח זמן, זה מאבק ממושך"

רה"מ נתניהו ביקר הבוקר את לוחמת המג"ב שנפצעה בפיגוע הקטלני אתמול. "כואבים את מותה של הדר כהן, גיבורה ממשית".

חדשות כיפה אפרת קרסנר, כיפה 04/02/16 12:00 כה בשבט התשעו

ראש הממשלה:" המאבק בטרור ייקח זמן, זה מאבק ממושך"
עמוס בן גרשום, צילום: עמוס בן גרשום

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר הבוקר (ה') בבית החולים הדסה, את לוחמת מג"ב שנפצעה אתמול בפיגוע בשער שכם, ואת חייל צה"ל שנפצע בפיגוע בבית אל לפני מספר ימים.

על מותה של לוחמת המג"ב, הדר כהן אמר נתניהו, כי היא גיבורה :"התרשמתי מהאומץ שלה, מהעמידה שלה, מהאיתנות שלה ושל משפחתה, וכמובן כולנו כואבים את מותה של הדר כהן, גיבורה ממשית. כולנו מחבקים את משפחתה".

לדבריו המאבק בטרור יימשך עוד זמן רב, וכרגע החלו ההליכים המשפטיים לצורך הריסת בתי המחבלים: "אנחנו במאמץ גדול מאוד נגד הטרור. קבטיה מכותרת, צה"ל מבצע שם ביחד עם השב"כ מעצרים נרחבים, שללנו הרבה מאוד היתרי עבודה בישראל, והיועץ המשפטי לממשלה הודיע לי אתמול שהוא הוסיף מספר בתים של מחבלים להריסה ולאטימה, וזה רק חלק מהמאמצים שלנו על מנת להילחם בטרור הזה, ואנחנו נוכל לו".

"זה ייקח זמן, זה מאבק ממושך, הטרור האיסלאמי שוטף את כל העולם ומסית מיליונים במדינות רבות מג'קרטה ועד אפריקה בואכה קליפורניה. אנחנו בתוך הקלחת הזאת, זה לא פוסח עלינו, אבל אנחנו נלחמים בו בעוצמה רבה ונמשיך לעשות זאת".

עוד הוסיף נתניהו ואמר לפצועים מהפיגועים האחרונים כי הצילו חיים רבים: "התגובה והתושיה שלכם מנעה אסון עצום. כל עם ישראל מחבק אתכם ומקווה שתחלימו מהר".

אמש (ד') כינס ראש הממשלה נתניהו דיון דחוף בקבינט, בעקבות הפיגועים, שהחל מחודש אוקטובר האחרון, אינם פוסקים, ומגיעים ליישובים ואזורים שונים בארץ.