ראש המועצה הדתית ירושלים התנצל בפני הרב שטרן: מצר על הפגיעה האישית

ראש המועצה הדתית ירושלים יהושע ישי התנצל בפני הרב אריה שטרן בעקבות המכתב שפורסם אתמול, בו הודיע לרב שטרן על פיטוריו. "עשו שימוש במכתבי על מנת לנגח את כבוד הרב"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 02/12/14 14:30 י בכסלו התשעה

ראש המועצה הדתית ירושלים התנצל בפני הרב שטרן: מצר על הפגיעה האישית
לשכת הרב שטרן, צילום: לשכת הרב שטרן

יהושע ישי, רא המועצה הדתית בירושלים, שלח היום (ג') מכתב לרב העיר ירושלים הרב אריה שטרן בו ביקש להביע את התנצלותו על הסערה בדבר פיטוריו של הרב.

כזכור, אתמול (ב') פורסם מכתב ששלח ישי לרב שטרן, בו הודיע לו שמכיוון שהגיע לגיל 70 ומינויו לא הוארך הוא סיים בפועל את תפקידו. מספר שעות לאחר פרסום המכתב, ובעקבות לחץ מצד חברי כנסת והרב הראשי דוד לאו, האריכו חברי מועצת הרבנות הראשית את מינויו של הרב שטרן לחמש שנים נוספות.

"אני מבקש במכתבי זה להביע את התנצלותי על השתלשלות הדברים שנגרמה בעתיו של מכתבי בנוגע להמשך כהונתך", כתב ישי היום לרב שטרן. "וודאי שלא התכוונתי להביא הדברים לדיון ציבורי ובכוונתי לבדוק כיצד הדברים דלפו לתקשורת”.

"אינני עסקן פוליטי ואין בכוונתי לשחק במגרש פוליטי כזה או אחר, לא שיערתי עד כמה נושא שנראה לכאורה טכני מנהלי תפס כותרות ראשיות בכמה רשתות תקשורת. לצערי היה מי שבחר לעשות שימוש במכתבי על מנת לנגח את כבוד הרב", הבהיר ישי.

"בוודאי לא באתי לפגוע בכבוד הרב וזו גם לא הייתה כוונתי ראיה לדבר ההתייחסות לקליטת הרב, במסגרת הכללים שנקבעו על ידי המשרד, והעבודה המשותפת מאז בחירתו. אני מניח שמכתבי יצר תהודה שפגעה באופן אישי בכת"ר ועל כך אני מיצר ומתנצל", סיכם.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן