ראש החמ"ד פתח את שנת הלימודים בדרום

זאת בעקבות אירועי הטרור באזור בשבועיים האחרונים. ליפשיץ אף הנחה את כלל מנהלי בתי הספר לקבל את פני התלמידים מדי בוקר "בברכת 'בוקר טוב' ובחיוך"

חדשות כיפה אורי פולק 01/09/11 15:03 ב באלול התשעא

ראש החמ"ד פתח את שנת הלימודים בדרום
יח"צ משרד החינוך, צילום: יח"צ משרד החינוך

בעקבות גל אירועי הטרור בדרום במהלך השבועיים האחרונים, החליט היום (ה') יו"ר מנהל החינוך הדתי, ד"ר אברהם ליפשיץ, לפתוח את שנת הלימודים החדשה בבתי הספר הדתיים-לאומיים בדרום הארץ. אל הסיור התלווה מנהל מחוז דרום בחמ"ד, הרב מאיר סבג.

"מערכת החינוך כולה קיבלה כוחות מעמידתכם הנחושה מול התקפת הטילים על ערי הדרום בחופשת הקיץ", אמר ליפשיץ בשיחה לתלמידי הישיבה התיכונית המקומית, והוסיף כי הוא מברך את התלמידים ושואב מהם כוחות לעשייה החינוכית לקראת השנה החדשה.

במקביל, פנה היום ליפשיץ לכלל מנהלי בתי הספר הממלכתיים דתיים והנחה אותם להתייצב מדי בוקר בשערי בתי הספר ולקבל את התלמידים בשער, בחיוך ובברכת "בוקר טוב". לטענתו של ליפשיץ, "כך נהג ר' אריה לוין עם תלמידיו בתלמוד תורה 'עץ חיים'". עוד הנחה ליפשיץ את המנהלים לעסוק בצורה נרחבת יותר בשיחות אישיות עם תלמידיהם.

הוא ציין כי "בפתיחתה של שנה, שבה נשתדל כולנו לחזק את אורח החיים בבית החינוך כמשפחה של ממש, אנחנו מבקשים מאוד להציע לכולנו, לקבל על עצמנו, ככל שנוכל, מדי בוקר, להגיע ראשונים לפני התלמידים המשכימים קום, לעמוד בשער בית הספר ולקבל את פניהם בהארת פנים, אישית, באמירת שלום ובפנייה אישית לכל מי שנוכל".