ראש אכ"א העניקה תעודת הערכה לרב דרוקמן

זאת על תרומתו הרבה לצה"ל בתחום קליטת העלייה, הקמת מסלול ישיבות ההסדר והיותו "מופת ומודל לחיקוי" לקצינים וחיילים רבים

חדשות כיפה אורי פולק 18/04/12 12:42 כו בניסן התשעב

ראש אכ"א העניקה תעודת הערכה לרב דרוקמן
יחצ, צילום: יחצ

ראש אגף כוח האדם בצה"ל, האלוף אורנה ברביבאי, העניקה אתמול (ג') תעודת הוקרה מיוחדת לרב חיים דרוקמן, מראשי ישיבות ההסדר, ראש מוסדות "אור עציון" ויו"ר מרכז ישיבות "בני עקיבא", זאת "על תרומתו לצבא ההגנה לישראל". תעודה ההוקרה הוענקה לרב דרוקמן במהלך טקס מצטייני ראש אכ"א במהלכו העניקה ברביבאי תעודות הערכה גם ל-40 קצינים, נגדים וחיילים.

בנימוקי ההחלטה להעניק לרב דרוקמן תעודת הוקרה נכתב כי "הרב דרוקמן תרם לצבא ההגנה לישראל ולמאמץ קליטת העלייה במסגרתו, מלווה את הצבא זה שנים ארוכות. בעומדו בראש בית הדין המיוחד לגיור, תפקיד אותו מילא בדרך מיוחדת ורגישה, היה מופת ומודל לחיקוי, וכך גם בהיותו ממקימי ישיבות ההסדר, המשלבות בין שירות צבאי משמעותי ללימוד תורה".

(צילום: יחצ)

ראש אכ"א ביקשה להודות לרב דרוקמן על "מפעלו רב השנים ותרומתו הרבה בתחומי קליטת העלייה בצה״ל והשירות בכלל. לא בכדי הוא נמצא ראוי לפרס ישראל, החשוב בפרסים שמעניקה המדינה לאזרחיה".

הרב דרוקמן הודה לראש אכ"א ואמר בפני משתתפי הטקס כי הוא "מתרגש מאד ואני מודה לצה"ל על ההוקרה". לקראת יום השואה אשר יצויין הערב אמר הרב דרוקמן כי "אנחנו בתקופה אחרת של עם ישראל לעומת המציאות של היום שבה יש לנו צבא חזק ומדינה חזקה ואנו נמצאים בגאולה ובצמיחה. זו השמחה האמיתית בזכות צה"ל ומעל הכל בזכות אלוקי מערכות ישראל".