ראשי סניפים מ"הבית היהודי" סיירו בשומרון

ראשי הסניפים יצאו לגיבושון ראשון במסגרת פעילות פורום השומרון של המפלגה, שהוקם בשבוע שעבר, במטרה לקדם את נושאי ההתיישבות בפעילות פרלמנטרית

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/06/13 10:29 כד בסיון התשעג

ראשי סניפים מ"הבית היהודי" סיירו בשומרון
יחצ, צילום: יחצ

25 ראשי סניפים של הבית היהודי הגיעו לסיור בשומרון בסוף השבוע האחרון, זאת במסגרת פעילות ראשונה של פורום השומרון בבית היהודי, שעל הקמתו דיווחנו בשבוע שעבר בכיפה.

הסיור החל בשיחה עם ראש המועצה האזורית שומרון גרשון מסיקה וסגנו יוסי דגן המשיך בתצפית מהיישוב החילוני ברקן אל השפלה, לאחר מכן התוודעו ראשי הסניפים לעושר הרב המצוי בשומרון בכל הנוגע ליקבים ולפריחת החוות החקלאיות והאורגניות, נפגשו עם ראש וועד מתיישבי שומרון בני קצובר בפסגת הר כביר וקיבלו ממנו הסבר על החשיבות האסטרטגית הביטחונית וההיסטורית של המקום. לבסוף נפגשו עם הרב אליקים לבנון באלון מורה ולמדו על כל נושא מערכות החינוך העשירות המצויות בשומרון.

למעשה מדובר בסיור הגיבוש הראשון של פורום ראשי הסניפים בבית היהודי. ראש הפורום, דוידי בן ציון, אמר כי ”ראשי הסניפים לאיכות החיים בשומרון, ואף שרבים מהם רואים עצמם כידידי השומרון וההתיישבות גם הם התפלאו לגלות כי ישנם נושאים רבים שאינם מוכרים להם הנוגעים לחיי המתיישבים לתרבות לחינוך ולחשיבות האסטרטגית והביטחונית של השומרון הממוקם בלב לבה של הארץ“.

נמשיך לפעול לייצור קשר הדדי ואמיץ בין סניפי הבית היהודי בכל הארץ לבין פורום השומרון", ציין דוידי. עמיעד טאוב, מראשי פורום הסניפים, אמר כי ”גם אם אנחנו חלוקים לגבי הסדר שבו צריכים להיות מונפים הדגלים של החינוך החברה וההתיישבות בבית היהודי, ברור לכולנו שהם כולם צריכים להתנוסס בגאון בבית היהודי של כולנו“.