ראשי "הר עציון" לבנט: תומכים בגיוס חרדים

יו"ר "הבית היהודי" נפגש עם ראשי ישיבת "הר עציון", אשר עודדו אותו לתמוך בעולם התורה, לצד שיתוף כל חלקי העם במשימות הלאומיות. כמו כן ביקשו ממנו לפעול לקידום מועמדותו של הרב סתיו לרבנות הראשית

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 20/02/13 18:48 י באדר התשעג

ראשי "הר עציון" לבנט: תומכים בגיוס חרדים
הר עציון, צילום: הר עציון

יו“ר ”הבית היהודי“, נפתלי בנט, ביקר אתמול (ג‘) בישיבת ההסדר ”הר עציון“ שבאלון שבות ונועד עם ראשי הישיבה, בעיקר סביב סוגיית גיוס החרדים לצה“ל. בפגישה המשותפת נדון הצורך לשמור על מסגרת ישיבות ההסדר ומתכונת השילוב המוצלח בין לימוד תורה ושירות צבאי.

("חשיבות לפעול למען שיתוף העם במשימות הלאומיות", בנט והרב אהרן ליכטנשטיין. צילום: הר עציון)

ראשי הישיבה - הרב אהרן ליכטנשטיין, הרב ברוך גיגי, הרב יעקב מדן והרב משה ליכטנשטיין - עודדו את בנט להמשיך ולתמוך בעולם התורה על גווניו השונים, מתוך גישת עולם מאחדת ומכילה כיוונים שונים, אך בה בעת להמשיך במהלך שייתן ביטוי ראוי ומוביל לציונות הדתית בנושאים שעלו לאחרונה לדיון בשיח הציבורי. לדעת ראשי הישיבה יש חשיבות לפעול למען שיתוף כל חלקי העם במשימות הלאומיות.

כמו כן ביקשו ראשי הישיבה להביע תמיכה במועמדותו של הרב דוד סתיו למשרת הרב הראשי לישראל. הרבנים ציינו כי תמיכתם נובעת מתחושתם ואמונתם שלרב סתיו יש את היכולת וההתאמה הגדולה ביותר להוביל מהלכים חשובים להעמקת זהות וזיקה לעולם היהדות והתורה בקרב קהלים רבים בציבור הרחב.