ראשי הקהילות הדתיות בירושלים תומכים בניר ברקת

למעלה מ-60 ראשי קהילות ושכונות דתיות לאומיות בירושלים, חתמו על קריאה ציבורית לתמיכה בניר ברקת בבחירות הקרובות לראשות העיר ירושלים

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/09/13 16:03 יב בתשרי התשעד

ראשי הקהילות הדתיות בירושלים תומכים בניר ברקת
אלי נאמן, צילום: אלי נאמן

לאחר שקיבל כבר את תמיכתם של רבני הציונות הדתית, זוכה ראש העיר ירושלים, ניר ברקת, בתמיכה נוספת מצד חובשי הכיפות הסרוגות בעיר. למעלה מ-60 ראשי קהילות דתיות לאומיות בירושלים חתמו על מכתב תמיכה הקורא לציבור לבחור בניר ברקת בבחירות הקרובות לראשות העיר.

בין השמות הבולטים ניכרת תמיכתם של ראשי הקהילות בהתיישבות היהודית במזרח ירושלים כגון נוף ציון, עיר דוד, שמעון הצדיק, מעלה הזיתים ובית אורות. בין התומכים: איש העסקים נגה בן דוד משכונת רמות, העיתונאי ג'קי לוי מנחלאות, שאלתיאל עדני ראש הקהילה הדתית לאומי בהר נוף, עו"ד זלי יפה - יו"ר עמותת בית הכנסת הגדול בירושלים, אילן קמינצקי, יו"ר איגוד בתי הכנסת הציוניים בירושלים, אפרים פוסט - יו"ר עמותת בית הכנסת ברמת בית הכרם, אריאל אלבאום - יו"ר קהילת רמב"ן ועוד.

עו"ד אילן קמינצקי, יו"ר איגוד בתי הכנסת הציוניים בירושלים ציין כי "בתקופת ברקת הציבור הציוני חזר 'להרים את הראש', ולאחר שנים של נסיגה יש גידול בכמות התלמידים בחינוך הממלכתי דתי ובחינוך הממלכתי".

כזכור, לפני כחודש התפרסם מכתב תמיכה מצדם של רבני הציונות הדתית, וביניהם הרב חיים דרוקמן- יו"ר מרכז ישיבות בני עקיבא, הרב שלמה אבינר- ראש ישיבת עטרת כהנים, הרב אורי שרקי - רב קהילת בית יהודה בקרית משה והרב יהודה בן ישי - רב הקהילה בשכונת בקעה ור"מ במכון מאיר.

במכתב תמיכה זה ברכו את ניר ברקת על פעילותו בעיריית ירושלים: "אנו מברכים את ברקת על פועלו ומסירותו בחמש השנים האחרונות למען חיזוק שלמותה ואחדותה של ירושלים. בתקופה זו נעשתה עשייה ברוכה בעיר, הן בחיזוק מוסדות התורה והרוח לכלל הציבורים והמגזרים בירושלים והן בפיתוח ובבניין ירושלים על כל חלקיה. אנו קוראים לכם לתת יד ולחזק את ניר ברקת על מנת שימשיך לעשות חיל בעיר הקודש וידאג להמשיך ולפאר את בניינה. אנו מקווים כי בעזרת ה' תגדל ותתעצם הפעילות המבורכת שלו גם במשך חמש השנים הבאות".