קריאה לרבני ישיבות ההסדר: קראו לתלמידים לתמוך בבית היהודי בבחירות המקומיות

יעקב ויליאן, יו"ר "הבית היהודי" בגבעת שמואל, פנה אל ראשי ישיבות ההסדר וקרא להם לפעול בקרב תלמידיהם לטובת תמיכה והצבעה לרשימות "הבית היהודי" בכל רחבי הארץ

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/10/13 13:08 ו בחשון התשעד

קריאה לרבני ישיבות ההסדר: קראו לתלמידים לתמוך בבית היהודי בבחירות המקומיות
יחצ, צילום: יחצ

יו"ר הבית היהודי בגבעת שמואל, אל"מ (במיל‘) יעקב ויליאן, פנה היום (ה‘) במכתב לראשי ישיבות ההסדר בישראל, בקריאה להגברת מוערבותם של בני ישיבות ההסדר בבחירות המקומיות ובקריאה לתמיכתם ברשימות ”הבית היהודי“ בכל רחבי הארץ.

במכתב מציין ויליאן: ”מצאתי לנכון לפנות אליכם כראשי ישיבות ההסדר, הישיבות הגבוהות והמכינות הקדם צבאיות. לבחירות לראשויות המקומיות השנה נודעת חשיבות רבה ביותר למפלגת "הבית היהודי". כהמשך להצלחת הרשימה לכנסת אנו עדים להתעוררות גדולה של מועמדי "הבית היהודי" לבחירות בראשויות רבות ברחבי המדינה“.

”אין ספק, כי הצלחת הרשימות של הבית היהודי בבחירות אלה חשובה ביותר לפרט ולכלל היא חשובה לרשות הרבים שלנו, לד אמותינו, לאיכות חיינו והיא משתלבת היטב בהשקפת עולמנו היהודי, הדתי, הלאומי והציוני“, הוסיף ויליאן, שציין כי ”זוהי מערכת בחירות אמיתית על הבית הפרטי והציבורי של כולנו, על הבית היהודי שלנו. לפיכך, הנני פונה אליכם וקורא לכם לעודד את התלמידים והנערים לצאת ולהשפיע על אורחות חיינו ולחזק את מועמדינו בבית היהודי בכל ראשות מקומית ואזורית“.