קצובר: "למצות ההליכים מול השוטרים שהפעילו אלימות במעצר אלברט"

יו"ר ועד מתיישבי השומרון, בני קצובר, שיגר מכתב לשר לביטחון פנים אהרונוביץ', בו ציין כי הוא מחזק את ידי המפכ"ל בהחלטתו להקפיא את השימוש באקדח הטייזר

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/08/13 19:54 יג באלול התשעג

קצובר: "למצות ההליכים מול השוטרים שהפעילו אלימות במעצר אלברט"
דוברות יצהר, צילום: דוברות יצהר

יו"ר ועד מתיישבי השומרון, בני קצובר, שלח היום (ב‘) מכתב לשר לבטחון פנים יצחק אהרונוביץ' בו הוא קורא לו למצות את ההליכים מול השוטרים שהפעילו אלימות לא מידתית במעצרו של בעז אלברט ביום חמישי האחרון ביצהר. "אזרחי ישראל מצפים מהמשטרה לפעול בניקיון כפיים ובגבולות החוק. אי לכך חשוב שהמשטרה לא תקל ראש בפעולות אלימות של חלק משוטריה", כתב.

עוד ציין קצובר במכתבו כי "על פי הפרסומים, מפכ"ל המשטרה, יוחנן דנינו, הקפיא את השימוש באקדח הטייזר עד לבירור אודות מעצרו האלים של בעז אלברט בשבוע שעבר יצהר". בעקבות כך, הוסיף קצובר כי הוא מחזק את ידי השר, המפכ"ל ומשטרת ישראל על ההחלטה הנבונה.

כזכור, ביום חמישי האחרון הגיעו כעשרה שוטרים לביתו של בעז אלברט ביישוב יצהר כדי לעצור אותו. זאת מכיוון שאלברט החליט להפר את צו ההרחקה המינהלי שהוצא נגדו ולהישאר בביתו. הצילומים מהמעצר זעזעו רבים מאזרחי ישראל וכן חברי כנסת שהביעו את מורת רוחם מהשימוש המיותר באקדח הטייזר. הסירטון בו נראים השוטרים מחשמלים את אלברט למרות שלא התנגד למעצר עוררו זעם רב ובעקבותיו החליט מפכ"ל המשטרה להקפיא את השימוש בטייזר.