"קצב נכנס לכלא – בגלל תמיכתו בהתנתקות"

כך נטען במודעות שהופצו על ידי "המטה להצלת העם והארץ", בהם תואר כיצד הנשיא לשעבר קרא למתיישבים "להתפנות באהבה" מתוך אמון במערכת המשפט – בניגוד לעמדתו כיום

חדשות כיפה אורי פולק 10/11/11 20:01 יג בחשון התשעב

"קצב נכנס לכלא – בגלל תמיכתו בהתנתקות"
ePublicist-cc-by-nd, צילום: ePublicist-cc-by-nd

"המטה להצלת העם והארץ" מפרסם הערב (ה') כרוזים בהם נקבע כי הנשיא המורשע, משה קצב, נענש במאסר ממושך בשל חלקו ותמיכתו ביישום תוכנית ההתנתקות.

תחת הכותרת "יש דין ויש דיין" מופיעה תמונתו של קצב לצד אישי ציבור נוספים אשר "נענשו", לטענת הארגון, בשל תמיכתם בהתנתקות. בין היתר מופיעים במודעה גם ראש הממשלה לשעבר, אריאל שרון ושר האוצר לשעבר, אברהם הירשזון.

מנכ"ל הארגון, שי גפן, הסביר הערב כי "קצב קרא בהתנתקות למתיישבים להתפנות באהבה והטיח בהם שיש לשמור על החוק ואף הוסיף שיש לו אמון מלא במערכת המשפט". לטענתו, "קצב מצטרף היום לקללת ההתנתקות שפגעה בשרון, באולמרט, חלוץ, אורי בר לב ואחרים. בית המשפט והמדינה עושים לקצב את מה שעד היום סבלו ממנו אלפי מגורשי גוש קטיף. כשבית המשפט פסק בעניין הגירוש הוא קרא למתיישבים לקבל את הדין באהבה ואילו כשנספק הדין בעניינו הוא צועק שזהו סוף לציונות".

כמו כן, אתר האינטרנט של הארגון פרסם הערב סרטון וידאו, המוכיח את תמיכתו של קצב ביישום ההתנתקות.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן