קצב מנסה להשתחרר בפעם השלישית

הנשיא לשעבר משה קצב מנסה את מזלו בשלישית. בפעמים הקודמות בקשתו לשחרור מוקדם נענתה בשלילה. בפרקליטות מתנגדים מאחר וקצב ממשיך להתכחש להאשמות נגדו ומסרב לעבור טיפול

חדשות כיפה משה ויסטוך 11/12/16 09:39 יא בכסלו התשעז

קצב מנסה להשתחרר בפעם השלישית
פלאש90, צילום: פלאש90

האם הנשיא לשעבר, משה קצב, בדרך הביתה? הבוקר תדון ועדת השחרורים בבקשתו לשחרור מוקדם. בפרקליטות ממשיכים להתנגד ובסביבתו של קצב שומרים על אופטימיות זהירה.

קצב עבר לאחרונה טיפול שנועד להכשירו לחיים מחוץ לכותלי הכלא אך בפרקליטות טוענים שלא מדובר בהליך משמעותי כך שמבחינתם אין כל שינוי בעניינו מאז הפעמים הקודמות שועדת השחרורים התכנס. בפרקליטות מתנגדים כאמור לבקשת קצב וכל הנראה יציעו, בדיון שיתקיים הבוקר, בוועדת השחרורים להמתין עוד כחצי שנה ובתקופה זו לדאוג שקצב יעבור טיפול משמעותי כדי שיהיה ראוי לשחרור מוקדם.

מהפרקליטות נמסר כי "ככל שיתקדם בטיפול משמעותי, ובהתחשב בעובדה שבוועדה הבאה שתתכנס בעוד כחצי שנה הוא כבר יגיע לתקופה של חצי מהשליש, תשקול הפרקליטות מחדש את עמדתה". עם זאת בסביבתו של הנשיא לשעבר מקווים שהעובדה, שקצב בכל זאת עבר טיפול מסויים, תהווה משקל בהחלטת הועדה.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן