קלמן ליבסקינד מצטרף ל"גלי ישראל"

עיתונאי "מעריב" יגיש תוכנית בוקר אקטואלית, מדי יום, לאחר תוכניתו היומית של קווה שפרן. ישראל פריד: הצטרפותו של ליבסקינד מעידה על תהליך הגדילה של התחנה

חדשות כיפה אורי פולק 02/01/12 09:03 ז בטבת התשעב

קלמן ליבסקינד מצטרף ל"גלי ישראל"
קלמן ליבסקינד, צילום: קלמן ליבסקינד

העיתונאי הדתי קלמן ליבסקינד, איש "מעריב", מצטרף לצוות ההגשה ברדיו "גלי ישראל". הבוקר (ב') יגיש ליבסקינד את תוכנית האקטואליה החדשה "עצם העניין" המשודרת בין 8:00-10:00 בבוקר. התוכנית מסקרת את האירועים הבוערים מזווית שונה ועדכנית.

תוכניתו החדשה של ליבסקינד מצטרפת אל רצועת האקטואליה המוקדמת של "גלי ישראל", כהמשך לתוכנית הבוקר "ישראל הבוקר", אותה מגיש קווה שפרן.

ליבסקינד, בעל טור ב"מעריב" ותחקירן העומד מאחורי חשיפת החשדות שמנעו את מינויו של האלוף יואב גלנט לרמטכ"ל ה-20 של ישראל, נחשב לאחד מהעיתונאים הדתיים הבכירים בישראל ולמי שנוהג, בטוריו השונים, לבקר באופן תכוף את התנהלותה ומדיניותה של התקשורת בישראל.

ישראל פריד, מנכ"ל רדיו "גלי ישראל", מסר לכיפה כי "קלמן ליבסקינד הוא אחד העיתונאים המוערכים והמשפיעים בתקשורת הישראלית בשנים האחרונות. הצטרפותו לרדיו 'גלי ישראל' היא חלק מתהליך הגדילה של הרדיו ותוביל אל הרדיו אלפי מאזינים שמאסו בחד צדדיות של התקשורת בישראל. בשבועות האחרונים הרחבנו את קליטת הרדיו בצורה משמעותית ואני שמח שלמאזינים באזורים נרחבים בארץ ישראל יהיה מענה תוכני ורדיו ציוני וערכי להאזין לו".