קלמן ליבסקינד : אצביע ליכוד בגלל התקשורת

העיתונאי קלמן ליבסקינד הודיע כי הוא מתכוון להצביע ליכוד, וזו במחאה על התנהלותה של התקשורת הישראלית שלדבריו מתגייסת להפיל את נתניהו ושלטון הימין

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 07/02/15 22:39 יח בשבט התשעה

קלמן ליבסקינד : אצביע ליכוד בגלל התקשורת
עצמי, צילום: עצמי

העיתונאי קלמן ליבסקינד הודיע בטורו בעיתון "מעריב סופ"ש" כי לראשונה בחייו הוא מתכוון להצביע ליכוד, וזו במחאה על התנהלותה של התקשורת הישראלית שלדבריו מתגייסת להפיל את נתניהו ושלטון הימין.

"מעולם לא הצבעתי לליכוד, אבל בשבועיים האחרונים הולכת ומתגבשת אצלי ההכרה שזה יקרה כנראה בפעם הראשונה. משהו עמוק בפנים אומר לי שזה המעשה שצריך לעשות כל מי שלא מוכן לאפשר לעיתונות הישראלית לגנוב כאן שלטון באמצעים לא הגונים. שהפתק "מחל", בנקודת הזמן הנוכחית, הוא פתק המחאה הנכון. שהוא התרומה הצנועה שאני, הקטן, יכול להרים לחיזוקה של הדמוקרטיה הישראלית בשעה הזאת", הוא כתב..

"אם אחד המבחנים להיותה של מדינה דמוקרטית הוא עיתונות ראויה לשמה, הרי שבשבועות האחרונים אין בינינו לבין מדינה דמוקרטית ולא כלום", הוסיף ליבסקינד. "כי מה שנעשה כאן על ידי שורה ארוכה של עיתונאים וכלי תקשורת, שמבועתים מהאפשרות שבנימין נתניהו ינצח שוב בבחירות, הוא פיגוע בדמוקרטיה. בהלה, אין דרך אחרת להגדיר את מה שמתרחש על המסכים, על גלי האתר, בדפי הפייסבוק ובציוצי הטוויטר של כמעט כל השדרה המובילה של העיתונאים בישראל.

"נתניהו הפך עבורם לדמון ולסמל הרוע, ואותם 20 ומשהו המנדטים שמתכוונים להצביע לו, להמון נבער. דוברי הליכוד מותקפים בגסות רוח בכלי תקשורת מרכזיים. עיתונאים בכירים מעלימים עין ממה שאין להם עניין לעסוק בו. אין כללים, אין חוקים, כל מה שלמדנו בבית הספר לעיתונאות יחכה ל־18 במרץ. שקט, נלחמים".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן