קלדרון סופגת ביקורת ברשת על החלטתה להשתתף בכנס רמלה

ח"כ רות קלדרון החליטה להשתתף בכנס רמלה של תנועת "קוממיות" - ומצאה עצמה תחת מתקפה מקוונת של עשרות גולשים שמחו על המהלך

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 02/04/13 08:34 כב בניסן התשעג

קלדרון סופגת ביקורת ברשת על החלטתה להשתתף בכנס רמלה
יש עתיד, צילום: יש עתיד

ח“כ רות קלדרון מצאה עצמה תחת מתקפה בפייסבוק, לאור החלטתה על השתתפות בכנס רמלה אותו מקיימת תנועת ”קוממיות“.

קלדרון, שהודיעה על השתתפות בכנס מוקדם יותר בחודש, גילתה מהרשת כי מדובר ביוזמה של ”קוממיות“, שלא מצאה חן בעיני חלק מהגולשים. ”רק הרגע, בזכות הודעה אישית בפייסבוק, הבנתי שכנס רמלה בו הסכמתי להשתתף הוא כנס של תנועת קוממיות. לבושתי לא ידעתי“, כתבה קלדרון ביום ראשון האחרון, ”לא הכרתי את התנועה. אני קוראת עכשיו את הכתוב באתר שלהם. דרכם אינה דרכי. אדבר עם אנשי הכנס ואחליט אם לבטל את השתתפותי או לומר את דברי שם. אני רק מבקשת מהכותבים כאן. אנא לפני שאתם שופטים בחומרה כל כך רבה, תשאלו. קחו בחשבון שקורה גם שאנשים טועים”.

קלדרון התלבטה, בעת שעשרות גולשים מתחו ביקורת על השתתפותה ושלחו לה הודעות פרטיות וציבוריות באמצעות עמוד הפייסבוק שלה. עם זאת, מבחינתה ההחלטה הייתה ברורה: חברים, קראתי, דיברתי, למדתי והחלטתי כן ללכת לכנס ולעשות כמיטב יכולתי לומר שם את דברי שהם נגד גזענות נגד שנאת הומואים ולסביות נגד עליונות התורה על הדמוקרטיה ובעד מחלוקת רצינית ושיחה עם בני פלוגתא. אני מאמינה גם בשיחה ודיבור עם פלסטינאים. גם עם מי שנלחם בנו, שיח שמטרתו להגיע להבנה ולשלום. ומתוך כך אני מאמינה גם בשיחה עם יהודים שדעתם מנוגדת לדעתי”.

הודעתה זו של קלדרון זכתה למאות תגובות ברשת, מימין ומשמאל. גם ח“כ אורי אריאל הצטרף לויכוח, מימין כמובן, וכתב לקלדרון כי ”צר לי על ששוב ושוב אנשים המכונים "פעילי שלום" מחרחרים מלחמה ומעלים על נס חרמות. הם עושים זאת דרך אישים ואומנים מארצנו וגרוע מכך הם עושים מסע דה-לגיטימציה מול העולם כולו... לעיתים נסכים ולעיתים נתווכח, נחשוב אחרת ונפעל בדרכים שונות, אך חרם זו לא הדרך. שמח שהחלטת להגיע לכנס ושאת שותפה לשיח אחר“.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן